فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بافق:

آشتی ملی حاصل تفکر دانشکده امنیت ملی آمریکا/ملت ایران شعار تعامل با آمریکا را با مرگ بر آمریکا پاسخ دادند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بافق گفت: بحث آشتی ملی حاصل تفکر دانشکده امنیت ملی آمریکا است. ملت ایران شعار تعامل با آمریکا را با مرگ بر آمریکا پاسخ دادند.
کد خبر: ۸۸۳۵۷۷۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، باحضورفرمانده سپاه الغدیر استان یزد، امام جمعه بافق، فرماندار و مسئولین ادارات این شهرستان آیین تودیع ومعارفه فرمانده بسیج ناحیه بافق برگزار شد.

سردار فتوحی گفت: بحث آشتی ملی حاصل تفکر دانشکده امنیت ملی آمریکا است. ملت ایران شعار تعامل با آمریکا را با مرگ بر آمریکا پاسخ داد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در ادامه گفت: امروز دشمن در جنگ سخت شکست خورده و نقشه های دشمن در خاورمیانه و آسیای مرکزی نقش برآب شدهاست اما نقشه معاویه با فتنه ای دیگر و با نامی دیگر شروع شده است.

سردار فتوحی اظهار داشت: امروز تفکر غرب گرا با فرهنگ دیپلماسی غرب آشتی ملی را عنوان کرده است باید بدانیم که پشت این آشتی ملی تفکر دانشکده امنیت ملی آمریکا است و بداند اگر دیروز با شعار با قرآن نمی جنگیم سر دادند و قرآن سر نیزه کردند و صحنه نبرد را تغییر دادند امروز نمی توانند شما شعار تعامل با امریکا را سر نیزه کنند ملت ایران جواب این تعامل را با شعار مرگ بر امریکا خواهد داد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: ما تعامل داریم ولی نه باشیطان بزرگ و عاملان فتنه و کسانی که فرهنگ دیپلماسی غر ب گرا دارند. شما می خواهید آمریکای جنایتکار را بزرگ و اعلام کنید با ما جنگ دارد آمریکا نمی تواند کشور خود را مدیریت کند شما می گویید می خواهد با ما بجنگد.

سردار علی اکبر فتوحی در ادامه اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از هوا و دریا و زمین با آمادگی کامل از این مرز وبوم حفظ و حراست خواهند کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان گفت: در فرماندهی جلوه ای از رهبری وجود دارد هر کشوری که رهبری بزرگ دارد از قدرتی بزرگ برخورداراست زیرا بزرگی این رهبر در ملت تکثیر و تفسیر می شود جوامعی که رهبران بزرگ دارند تک تک مردمش بزرگ می باشند واین رهبری امروز در جهان در یک کشور است آن هم مقام معظم رهبری می باشند.

سردار فتوحی گفت در ادامه به شرایط امروز جهان اشاره و بیان داشت: امروز ما در شرایط خطیر، تاریخی و منحصر به فردی زندگی می کنیم زیرا تاریخ اسلام، غرب و جهان در فراز و نشیب های چرخشی و راهبردی قرار گرفته وسپاه باید میدان دار این تحول باشد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان گفت: فضای فعلی و آینده نظام و انقلاب اسلامی و نقشی که سپاه در چنین موقعیتی بر عهده دارد مستلزم داشتن فرماندهان و نیروهای بسیار توانمند، بصیر، آینده نگر و با بینش و نگرش و شناختی راهبردی باشد. واژه بسیج برای همه قدرت های جهان امروز شناخته شده است جهان قدرت بسیج رارسمیت می شناسد و ما باید چهره بسیج را در جامعه تبیین کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار