مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلیل آباد:

تبیین ابعاد انقلاب و مسئله نفوذ در مقطع حساس کنونی از ضروریات است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلیل آباد گفت: تبیین ابعاد مختلف انقلاب و مسئله نفوذ از ضروریات و یک نیاز در مقطع حساس کنونی است.
کد خبر: ۸۸۳۵۷۷۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
حجت الاسلام نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به سخن مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله) که می فرمایند دشمنان ما می‌خواهند در انتخابات اعمال نفوذ کنند، مردم آگاه باشند و در نقطۀ مقابل خواست دشمن عمل کنند، گفت: همه باید در مقابل مسئله نفوذ هوشیار باشیم.

وی برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع تبیین ابعاد مختلف انقلاب و مسئله نفوذ را از اهداف اصلی این نهضت روشنگری برشمرد و عنوان کرد: تبیین ابعاد مختلف انقلاب و مسئله نفوذ که مقام معظم رهبری مدتهاست به آن اشاره می نمایند از ضروریات و یک نیاز در مقطع حساس کنونی که نزدیک انتخابات می باشیم به حساب می آید چرا که بعد از این سال ها که از عمر انقلاب می گذرد، موضوعاتی که باعث تعالی و پیشرفت انقلاب شده باید تبیین شود و به ابعاد و زوایای مختلف آن به مرور باید پرداخته شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه خلیل آباد اظهار داشت: نقاط قوت و ضعف مختلفی در سطح جامعه وجود دارد که تلاش شده نسبت به معرفی این نقاط اقدام شود.

وی گفت: مسایل اقتصادی، بیکاری، معضلات کارگری، طلاق، شبکه‌های مجازی، بدحجابی و بد پوششی و غیره از نقاط ضعف و چالش‌ها است.

نوری در ادامه افزود: از جمله نقاط قوت نیز می‌توان به حضور علما و فرزانگان، قهرمانان ملی ، حضور نهادهای بزرگ نظامی و انتظامی و بسیج فعال، مردم انقلابی و در صحنه و کشاورزی و غیره اشاره کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای کاهش آسیب‌ها و تقویت نقاط قوت، بیان کرد: ایجاد آگاهی و بصیرت سیاسی در مردم و رساندن اطلاعات صحیح از جمله این راهکارها است که در این راستا قرارگاه روشنگری در ناحیه تشکیل شده و نسبت به دعوت و اجرای برنامه روشنگری در سطح شهرستان اقدام شد.

حجت الاسلام نوری به انجام بعضی فعالیت‌ها در فضای مجازی و فضاهای عمومی شهرستان اشاره کرد و افزود: تلاش می‌شود تا با این اقدامات به افزایش آگاهی مردم کمک شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها