گزارش «بسیج» از فعالیت های بانک پارسیان در سال اقتصاد مقاومتی-2
بانک پارسیان با تعاملی اثربخش در جهت ترویج مدرسه سازی و توسعه و تامین فضاهای آموزشی، تداوم نهضت ساخت مدرسه در جامعه را مورد تاکید قرارداده و در ساخت و افتتاح پروژه‌های گوناگون آموزشی مشارکت داشته است.
کد خبر: ۸۸۳۵۷۲۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، بانک پارسیان به عنوان برترین بانک خصوصی کشور ، علاوه بر اقدامات مالی، همیشه نگاهی جدا از یک بنگاه اقتصادی به جامعه و مردم عزیز کشور داشته است. پیشگامی در فعالیت‌های انسان دوستانه و نیکوکارانه و همچنین ایفای ثمربخش نقش خود در مسئولیت اجتماعی از جمله سیاست‌های راهبردی بانک پارسیان است.

همراهی با موسسات خیریه از جمله سازمان بهزیستی کشور،کمیته امداد امام خمینی (ره)، انجمن بیماران کلیوی و ام اس ایران، حمایت از بیماران سرطانی، پرداخت تسهیلات ازدواج، خود اشتغالی و کارآفرینی و ... بخشی از فعالیت‌های فرهنگی و عام‌المنفعه این بانک است.

همچنین بانک پارسیان با تعاملی اثربخش و فعال در جهت رشد و توسعه اقتصادي كشور و ترویج مدرسه سازی و توسعه و تامین فضاهای آموزشی، تداوم نهضت ساخت مدرسه در جامعه را مورد تاکید قرارداده و در ساخت و افتتاح پروژه‌های گوناگون آموزشی مشارکت داشته است.

ساخت مدرسه هوشمند پارسیان با زیربنای آموزشی 177 متر مربع در سال 1389 در شهرک دامداران زاهدان، احداث مدرسه۶ کلاسه بانک پارسیان در حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با زیربنای 817 متر در سال 1390 و همچنین ساخت سه مدرسه در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی در سال 1392 شامل : ساخت 3 باب کلاس با زیربنای 97 متر در روستای نهند واقع در شهرستان هریس، بخش خواجه ، احداث  3 باب کلاس  با زیربنای 97 متر در روستای کفالق شهرستان اهر و احداث 2 باب کلاس با زیربنای 81 متر در روستای سرخه شهرستان هریس، بخش خواجه از اقدامات بانک پارسیان در راستای مدرسه سازی می باشد.

معرفی هفت محصول جدید الکترونیکی و حضور در جمع 10 شرکت برتر کشور

رونمایی از محصولات جدید الکترونیکی؛ سامانه باشگاه مشتریان، سامانه پارس، خانه پارسیان، همراه بانک، سامانه پرداخت مستقیم قبوض و خدمات ویژه با هدف ارایه خدمات آسان، سریع، امن و با کیفیت و توسعه بانکداری دیجیتال از دیگر اقدامات بانک پارسیان در سال جاری بوده است.

بانک پارسیان  بر اساس رتیه بندی شرکت های برتر ایران که همه ساله از سوی سازمان مدیریت صنعتی صورت می گیرد؛ برای ششمین سال پیاپی در نوزدهمین رتبه ‌بندی صد شرکت برتر توانست در شاخص فروش، مقام اول بین بانک‌های خصوصی، مقام سوم در میان تمامی بانک‌ها و مقام ششم در بین صد شرکت  برتر را از آن خود کند.

تقدیر مسئولین اقتصادی کشور از بانک پارسیان

ریس کل بانک مرکزی و کمیسیون اقتصادی مجلس از همکاری بانک پارسیان که عاملیت بازپرداخت  سپرده های ثامن الحجج را با تلاشی ستودنی به عهده گرفت، تشکر کردند. همچنین رییس کمیسون اقتصادی مجلس نیز از اقدام بانک پارسیان در همراهی با دولت در کاهش نرخ سود سپرده های بانکی به منظور کمک به بنگاه های اقتصادی  و خروج از رکود تقدیر کرد.

فراکسیون اقتصاد مقاومتی مجلس از بانک پارسیان به منظور ترویج سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید کنندگان داخلی از بانک پارسیان تجلیل کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در پی گشایش اعتبار بانک پارسیان برای اجرا و خروج از رکود پالایشگاه بیدبلند2 تشکر کرد.

ارسال نظرات