مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در قرآن هم به بحث نفوذ اشاره شده است، تصریح کرد: دشمن با ادبیات هنرمندان و ظاهری زیبا نفوذ را اجرا می‌کند که مردم باید با بصیرتشان جلوی نفوذ دشمنان را بگیرند.
کد خبر: ۸۸۳۵۷۲۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از صومعه سرا، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان عصر امروز در یادواره شهدای طلاب و روحانی و بزرگداشت علمای صومعه‌سرا در مصلی نماز جمعه این شهرستان، علما و روحانیون را وارثان هدایتگری بعد از پیامبران و امامان دانست واظهار داشت: علما و روحانیون در طول تاریخ نقش‌های مهمی را ایفا کردند که برداشتن غل و زنجیر مردم از ظلم و استکبار از جمله نقش‌های آنها بود.

وی شهدا را دارای جایگاه والایی دانست و افزود: ولایت فقیه همان ولایت رسول خدا است که شهید اذن جهاد خود را از ولی و مجتهد زمان خود اخذ می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به تضعیف کردن نقش ولایت و حکومت اسلامی در بین مردم توسط دشمنان قسم خورده این نظام، گفت: یکی از مهمترین کارهای علما و روحانیون در این برهه از زمان جلوگیری از پروژه نفوذ دشمنان است.

حجت‌الاسلام تسخیری با بیان اینکه به تحریف کشیدن اهداف امام راحل از نقشه‌های دشمنان است، گفت: نفوذی همان منافق است که در حادثه کربلا امام حسین(علیه‌السلام) و در قرن معاصر بیش از 70 هزار را با ترور به شهادت رساندند.

وی با اشاره به اینکه در قرآن هم به بحث نفوذ اشاره شده است، تصریح کرد: دشمن با ادبیات هنرمندان و ظاهری زیبا نفوذ را اجرا می‌کند که مردم باید با بصیرتشان جلوی نفوذ دشمنان را بگیرند.

حجت‌الاسلام تسخیری اظهار داشت: دشمنان درغزه، لبنان، سوریه و عراق و... قدرت ما را تست کرده‌اند و هر بار درسی بزرگ گرفته‌اند و به عقب برگشته‌اند زیرا قدرت ولایت فقیه و رهبری اسلامی را لمس کرده‌اند.

ارسال نظرات