بیگی گفت: توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه توفیقات خوبی را برای ما به ارمغان می آورد. مدیریت جهادی برخاسته از اندوخته دفاع مقدس است و این امکان را فراهم می کند که با دشمن به مقابله بپردازیم.
کد خبر: ۸۸۳۵۷۲۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
مسئولان مدیریت جهادی برخاسته از دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار دهند
احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دست اندرکاران راهیان نور گفت: دفاع مقدس برای ما فرهنگی را ایجاد کرده که همان فرهنگ توانستن و تکیه بر خود و استفاده از امکانات داخلی برای رویارویی با تهدیدات است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس باوری را در ما ایجاد کرده که به واسطه آن می توانیم کارهای بزرگی را در عرصه های مختلف به انجام برسانیم تصریح کرد: دفاع مقدس برای ما یک سرمایه محسوب می شود و جزء قدرت نرم ما به حساب می آید که غفلت از آن و پرداختن به موضوعاتی که شاید در مقایسه با آنچه که ما در دوران دفاع مقدس اندوخته ایم ناچیز است ضرر برای ما محسوب می شود.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه ما باید نقاط قوت خود را تقویت کنیم اظهار داشت: باید با به کارگیری فرصتها نقاط ضعف را نیز از بین ببریم اینکه انتظار داشته باشیم با بیان نقاط ضعف دشمن به ما کمک کند یک نگرش ساده لوحانه است.

بیگی بیان داشت: توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و در بخش هایی که دچار کاستی هستیم توفیقات خوبی را برای ما به ارمغان می آورد. مدیریت جهادی برخاسته از اندوخته دفاع مقدس است و این امکان را فراهم می کند که با دشمن به مقابله بپردازیم.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس افزود: علامت دادن به دشمن و احساس ضعف کردن طبیعتا دشمن را نسبت به ما گستاخ می کند و اشارات رسا و در عین حال مورد فهم عموم جامعه از جانب رهبر معظم انتقلاب باید بیش از این از جانب دولتمردان در بخش های مختلف مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظرات