مسئول روابط عمومی مهرانه:

رونمایی از سری جدید "مستند ایران" در زنجان

سری جدید مستند ایران (بخش زنجان) به کارگردانی ایرج عاشوری از 18 اسفند ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی انجمن این خیریه رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۳۵۶۸۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول روابط عمومی مهرانه از رونمایی سری جدید مستند ایران (بخش زنجان) به کارگردانی ایرج عاشوری از 18 اسفند ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی انجمن این خیریه خبر داد و گفت: مستند ایران (بخش زنجان) که کاری از معاونت سیمای جمهوری اسلامی ایران است در ساعت 19 روز چهارشنبه 18 اسفندماه سال 95 رونمایی می شود.

رسول احدی محل این مراسم را مرکز همایش های بین المللی این انجمن اعلام کرد و افزود: سری جدید مستند ایران بخش زنجان با تهیه کنندگی حسین طاهری و کارگردانی ایرج عاشوری تهیه شده است.

وي با بيان اين‌كه مهرانه نه تنها يك مركز درماني و پزشكي، بلكه يك مركز فرهنگي و علمي نيز هست، عنوان كرد: واحد روابط عمومي و اطلاع‌رساني انجمن خيريه حمايت از بيماران مبتلا به سرطان استان زنجان از ادارات و ساير ارگان‌هاي دولتي و خصوصي براي برگزاري مراسمات و برنامه‌هاي خود در مركز همايش‌هاي بين‌المللي مهرانه دعوت مي‌كند.

احدي ظرفیت سالن آمفی تئاتر مهرانه را 300 نفر اعلام كرد و گفت: این سالن مجهز به تجهیزات به روز صوت و تصویر است.

وي با بیان اینکه سالن آمفی تئاتر مهرانه زنجان با هزینه حدود 650 میلیون تومان احداث شده است، ادامه داد: این سالن به نام مهندس اسکندر کریمیان نامگذاری شده است.

ارسال نظرات