حجت الاسلام محمدعلی محسن زاده در مراسم روز بسیج جامعه زنان بیان داشت:

جامعه ی پیشتاز هدفی است که به دست زنان محقق می شود/افرادی که صراحتا علیه ولایت حرکت می کنند، مهره های داخلی دشمن اند

حجت الاسلام محمدعلی محسن زاده گفت: امروز شاهد هستیم افراد با رهبری حرکت می کنند اما دقیقا بر خلاف وی اقدام می کنند ، آخوندهایی که صراحتا علیه ارزش های دین عمل و به دشمن کمک می کنند.
کد خبر: ۸۸۳۵۶۶۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت الاسلام محمدعلی محسن زاده   در مراسمی که به مناسبت روز بسیج جامعه ی زنان برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز بسیج جامعه ی زنان به جایگاه رفیع زنان در اسلام اشاره کرد و گفت: آن گونه که اسلام به زن نگاه می کند، زن دارای جایگاه رفیع و بلندی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: حضرت زهرا(س) به عنوان خیر کثیر و کوثر  معرفی شده اند و این بدین معنا است که ایشان به عنوان انسانی کامل، الگوی زنان در جامعه ی اسلامی و بشری هستند.

وی با بیان این که زنان و مردان می توانند حضرت زهرا(س) را به عنوان الگوی رفتاری خود قرار دهند تاکید کرد: جامعه به هر اندازه که از کمالات حضرت صدیقه ی زهرا (س) بهره مند شود طرازش بالاتر خواهد رفت تا آن جا که می توان به عنوان جامعه ی پیشتاز برای بشریت معرفی شود.

محسن زاده ابراز داشت: جامعه ای که متشکل از زنان و مردان است برای عروج باید به نگاه اسلامی که به زن دارد توجه کند، این جا است که امام (ره) دامن زن را عروج گاه مردان می داند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر این که هدف از خلقت آفرینش ایجاد امت پیشتاز بوده است، تشریح کرد: اگر امتی بخواهد پیشتاز باشد باید از مکتب حضرت صدیقه ی زهرا (س) درس بگیرد چرا که او به عنوان خیر کثیر منشا هر آنچه خیر در جهان است.

وی به دعای " اللهم عرفنی نفسک..." اشاره کرد و افزود: زهرای اطهر(س) مصداق عملی به این دعا هستند چرا که  برای ایجاد امت پیشتاز خودشان را فدایی نبوت و امامت کردند.

محسن زاده ابراز داشت: زنان امت باید نقش هدایتگری و مربی گری را ایفا کنند و آنجا که مردان سکوت کردند با حضور در میدان ایفای نقش کنند همان گونه که حضرت زهرا(س) علاوه بر رسیدگی به امورات خانه در جایی که ولایت مظلوم واقع شد با حضور در جامعه، مردم را به ولایت دعوت کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: همه ی اقشار بسیج یک وظیفه ی کوچک، فی الفور و محدودیت جغرافیایی دارند که باید نسبت به انقلاب  و امام انجام دهند اما وظیفه ی بزرگتر جامعه ی بسیجی پیش رفتن به سمت جامعه ی متمدن اسلامی است.

وی با تاکید بر این که برای متمدن سازی جامعه باید مردم را به سمت جامعه ی پیشتاز سوق دهیم، بیان داشت: لازمه ی پیشتازی جامعه، پرورش آن است که به دست زنان محقق خواهد شد.

محسن زاده ادامه داد: از جمله مشکلات جامعه ی امروز، رها ساختن پرورش فرزندان از سوی مادر و آموزش و پرورش است در صورتی که برای رسیدن به جامعه ی پیشتاز مادران باید نقش مادری، فاطمی و تربیتی خود را ایفا کنند و با رهبر دینی خود هم سویی داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان حرکت های عظیم روز قدس، 13 آبان، نماز جمعه و اعتکاف را هم سویی جامعه با رهبری دینی دانست و گفت: در کلان جامعه شاهد هم سویی مردم با ولایت هستیم اما عمدتا این خواص جامعه هستند که مرتجع و بر خلاف ولایت حرکت می کنند.

وی دنیا طلبی، رفاه طلبی و غرق شدن نعمات توسط خواص جامعه را از جمله دلایل مخافت با ولایت دانست و ابراز داشت: این افراد برای حفظ موقعیت، امکانات و سمت خود تلاش می کنند و در این راه به مخالفت با رهبری و ولایت برمی خیزند.

محسن زاده نقش زن را برای رسیدن به جامعه ی پیشتاز کلیدی دانست و افزود: زن می تواند به خوبی در جامعه حرکت کند و جامعه را متحول سازد آن گونه که حضرت آسیه (س) توانست در گرایش مردم زمان خود به سوی حق پیشتاز باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان دلایل نرسیدن به جامعه ی پیشتاز از زبان حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و ابراز داشت: جولان دادن و به حاکمیت رسیدن منافقین از جمله موانع جامعه ی پیشتاز است چرا که منافقین با رهبری حرکت می کند اما بر خلاف رهبر عمل می کنند.

محسن زاده تاکید کرد: امروز شاهد هستیم افراد با رهبری حرکت می کنند اما دقیقا بر خلاف وی اقدام می کنند ، آخوندهایی که صراحتا علیه ارزش های دین عمل و به دشمن کمک می کنند.

وی با انتقاد از دو قطبی بودن جامعه به چپ و راست تصریح کرد: یکی از بدبختی های جامعه چپ و راست بودن است چرا که این به معنای انحراف و جدا شدن از ولایت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این که ولایت شیرازه ی اسلام است به بیان راهکارهایی برای ایجاد جامعه ی پیشتاز پرداخت و توضیح داد: بازخوانی حکومت دینی برای نسل جوان، بازخوانی سیره ی امام(ره) . تبلیغ جهانی سازی اسلام به عنوان یک وظیفه از جمله اقداماتی است که باید بدان توجه و عمل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار