مصطفی برزگر
با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:
با حضور سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام مسجد روستای جهانگیر آباد بعد از 9 سال افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۳۵۶۴۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴


به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ"رحیم طهماسبی"،فرمانده سپاه ناحیه دره شهر در آیین افتتاح این پروژه گفت: مسجد روستای جهانگیرآباد با زیربنای 500 متر مربع و اعتبار دو میلیارریالی از محل کمکهای مردمی و بسیج سازندگی سپاه بعد از 9 سال ساخته شده است.

وی اظهار کرد: با بررسی و همکاری بعمل آمده دیوار کشی و سرویسهای بهداشتی این مسجد نیز بزودی آغاز خواهد شد.

طهماسبی افزود: مردم این روستا 400 نفری برای اقامه نماز از مسجد قدیمی این روستا استفاده می کردند که با افتتاح این مکان مذهبی از این پس اقامه نماز جماعت در محیطی مناسبتر برگزار می شود.

وی با بیان اینکهساخت و بهسازی مساجد یکی از مسائل مهم و آبادانی برای هر روستایی است، تصریح کرد: ساخت، بهسازی و تلاش در جهت رونق مساجد، باقیات و صالحات و از ذخیره‌های مناسب انسان برای آخرت است.

طهماسبی یادآور شد:به دلیل نقش مهم مساجد در عبودیت انسان ها افرادی که برای بازسازی و ساخت مساجد تلاش می کنند در ثواب عبادات مردمی که در این مسجد به راز و نیاز می پردازند شریک می شوند.

فرمانده بسیج دره شهر با تقدیر از تلاش های خیرین و اهالی این روستا، خاطرنشان کرد: مسجد باقیات الصالحات است از این رو تلاش در جهت ساخت این اماکن متبرکه آثار خیری در پرونده انسان خواهد داشت.

 
 
 
ارسال نظرات