مردم خیر زنجان با تاسیس مهرانه و تحت پوشش قرار دادن بیماران رنج کشیده از درد، اقدامی بی نظیر انجام داده اند که در دنیا هم نمونه است.
کد خبر: ۸۸۳۵۶۲۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان در جشن روز درختکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در مرکز همایش های بین المللی مهرانه برگزار شد، گفت: مهرانه ترجمه عملی فرمایشات مقام معظم رهبری در امر تکریم بیمار و حفظ شان و مقام انسانیت وی است.

مهندس اصغر وثوق با اشاره به اهمیت فعالیت های مهرانه و ارتباط مستقیم این مهم در ارتقا سطح سلامت استان افزود: مردم خیر زنجان با تاسیس مهرانه و تحت پوشش قرار دادن بیماران رنج کشیده از درد، اقدامی بی نظیر انجام داده اند که در دنیا هم نمونه است.

وی مهرانه را مرکز پزشکی و درمانی در حوزه بیماری سرطان عنوان کرد که بدون بودجه دولتی و با پول بیمه ها هزینه های مربوط به کادر و پرسنل مدیریت می شود.

بنیانگذار مهرانه با اشاره به پذیرش سالانه 7 هزار نفر روز بیمار در مهمانسرای مهرانه در تهران، اعلام کرد: از سال 93 و با فعالیت مرکز رادیوتراپی مهرانه، در حال حاضر این مهمانسرا مورد استفاده بیماران هدف سراسر کشور می شود.

ارسال نظرات