خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دولت مجری قوانین اسلامی باشد تا جامعه اسلامی به وجود آید، مردم هم باید افراد متعهد به اسلام را انتخاب کنند تا آن دولت قوانین اسلام را در جامعه پیاده کند.
کد خبر: ۸۸۳۵۶۱۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (17 اسفند) در مجمع عالی بسیج کارمندان خراسان جنوبی اظهار داشت: بر اهل بصیرت روشن است که مدیریت جهان هستی بر اساس قانون است.

وی با بیان اینکه انسان اشرف مخلوقات است، گفت: انسان باید از مبدا تا مقصد تمام حرکاتش قانونمند باشد تا انسانیتش که یک استعداد بالقوه است به فعلیت برسد و شکوفا شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توجه به اینکه جامعه صحیح آن است که حرکات هر کس بر اساس قانون باشد، تصریح کرد: هر چیزی که خارج از چهارچوب باشد مانند چوبی بر لای چرخ قانون است و هیچ وقت کار غیر قانونی به مقصد نخواهد رسید.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه ادارات یک تشکیلات صنعتی هستند، ادامه داد: مجموعه ادارات باید جایگاه خود را بدانند و حرکتشان مطابق با آن مبدا قانونی آن ها باشد.

وی با تاکید بر اینکه ادارات ویران هرگز به نفع مردم نخواهند بود، بیان داشت: تشکیلات مدیریتی این است که امور مردم را راه بیاندازند و در خدمت مردم باشند و گره ای از مشکلات مردم را باز کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نظام با نظام مند بودن تفاوت دارد، افزود: به برکت خون شهدا و قیام مردم ایران نظام اسلامی به وجود آمد.

آیت الله عبادی با توجه به اینکه دولت باید اسلامی شود و این به زمان نیاز دارد، گفت: قانون اساسی ایران پیشرفته ترین قانون اساسی جهان است اما چه کسی و چه زمانی این قانون باید پیاده شود.

وی ادامه داد: اطاعت از روسا هم باید در چهارچوب قوانین باشد و اطاعت از فردی که بر اساس سلیقه خودش کار می کند، واجب نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در دنیا حرفی از آزادی نمی توان زد، گفت: مردم ما راه طولانی را پیموده اند و نظام جمهوری اسلامی را برپا کردند و هنوز کار تمام نشده است و همه باید بر اساس قانون عمل کنند.

آیت الله عبادی با توجه به اینکه دولت مجری قوانین اسلامی باشد تا جامعه اسلامی به وجود آید، تصریح کرد: مردم هم باید افراد متعهد به اسلام را انتخاب کنند تا آن دولت قوانین اسلام را در جامعه پیاده کند.

وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که اگر کسی از استبداد یک رئیس تبعیت کند مانند آن است که آن رئیس را عبادت کرده است و کارمندان و روسا باید از قوانین تبعیت کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: همه امید به افکار پویایی بسیج است و هر کسی که شعار بسیجی دهد و عمل بسیجی انجام ندهد منافق است و بسیجی در چهارچوب خود اسوه باقی بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها