علیرغم نقائص و ضعف‌هایی که در ارائه خدمات مختلف در جامعه وجود دارد، کارکرد نظام نسبت به حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم‌درآمد جامعه قابل دفاع است.
کد خبر: ۸۸۳۵۶۱۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در دیدار با مدیرکل و معاونین اداره کل کمیته امداد گفت: باید علاوه بر ایجاد اشتغال، تامین نیازهای درمانی و تحصیلی و حمایت از اقشار کم‌درآمد و نیازمند جامعه، در زمینه توانمندسازی و خودکفا کردن خانواده های تحت پوشش، برنامه ریزی و اقدام جدی انجام شود.

اسداله درویش امیری افزود:علیرغم نقائص و ضعف‌هایی که در ارائه خدمات مختلف در جامعه وجود دارد، کارکرد نظام نسبت به حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم‌درآمد جامعه قابل دفاع است.

وی در ادامه اظهار داشت: علاوه بر دستگیری و حمایت جدی از اقشار کم‌درآمد و نیازمند جامعه، باید با ایجاد اشتغال و حمایت‌های تحصیلی برای جوانان خانواده های تحت پوشش، نسبت به خودکفایی و بی‌نیازی آنها اقدام کرد.

استاندار زنجان تصریح کرد: مواجهه با اقشار ضعیف جامعه که اغلب در کنار فقر مالی از مشکلات دیگری نیز رنج می برند، امر دشواری است که باید کارکنان این نهاد در مواجهه با این اقشار جامعه با صبوری، از خود گذشتگی، صفا و صمیمیت رفتار کنند.

اسداله درویش امیری گفت: در میان فعالیت چندین نهاد اجتماعی از قبیل کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و جمعیت هلال احمر در کشور ، فعالیت کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از سایرین از رنگ و بوی الهی برخوردار است.

استاندار زنجان افزود: باید با جدیت مراقب باشید تا حمایت های مادی و معنوی مردم و حمایت‌های مالی که از بیت المال به این نهاد اختصاص می یابد، وارد معادلات سیاسی و جناحی نشود و از رنگ الهی فاصله نگیرد.

وی گفت: در دیدار اخیری که با مدیریت عالی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور صورت گرفت، بر حفظ رنگ و بوی الهی و خلوص نیت در ارائه خدمت به محرومان تاکید شد که البته این امر، مورد تائید و استقبال وی نیز قرار گرفت.

اسداله درویش امیری گفت: همانگونه که روح بلند و اعتقاد و باور امام راحل به حمایت از اقشار محروم و مستمندان جامعه باعث شد تا پس از پیروزی انقلاب و پیش از تشکیل بسیاری از نهادهای اجتماعی و ضروری در جامعه، کمیته امداد تشکیل گردد، امروز نیز نباید بگذاریم که این حادثه تاریخی ارزشمند در سوابق درخشان انقلاب و امام به فراموشی سپرده شود.

استاندار زنجان در پایان خاطر نشان ساخت: کارکنان کمیته امداد با قشری سروکار دارند که از دل‌های پاکی برخوردارند؛ لذا گاهی با نشاندن لبخند بر لبان فرزند دل شکسته می توانند حضور خداوند را بیشتر درک کنند.

ارسال نظرات