خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: برخی از مسئولین مسابقه رفاه را وجه همت خود قرار داده‌اند حال آن‌که موضوع حقوق‌های نجومی از عوامل فروکهنده نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۳۵۶۱۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

حجت‌الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون موضوع حقوق‌های نجومی برخی از مدیران و مسئولان اظهار کرد: ما باید اهداف انقلاب اسلامی، امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و امام راحل(ره) را تا حدممکن انجام دهیم.

وی ضمن اشاره به ایام فاطمیه که پشت سر گذاشتیم بیان کرد: ما باید سبک زندگی اسلامی و سیره ائمه اطهار(س) را الگوی زندگی خود قرار دهیم و مطابق آن عمل نماییم.

این مسئول ادامه داد: الگو قرار دادن سبک زندگی فاطمی تنها راهی است که می‌تواند ما را از لجنزار شهوت، مادی‌گرایی و تجمل‌گرایی نجات دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از مسئولین ما از سبک زندگی فاطمی دور هستمند چراکه امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در خانه‌ای محقر و با پولی ناچیز زندگی می‌کردند ولی امروز بسیاری از مسئولین در خانه‌های آن‌چنانی زندگی می‌کنند و حقوق‌های نامتعارف دریافت می‌کنند.

عدالتی حقوق‌های نجومی را از عوامل فروکهنده نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: اشرافی‌گری مسئولین و دریافت حقوق‌های نجومی و نامتعارف توسط آن‌ها سبب دلسردی مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

وی مطرح کرد: برخی از آقایان و مدیران در مجلس شورای اسلامی که به نام اسلام و انقلاب است از لزوم پرداخت حقوق‌های نامتعارف برای برخی مسئولین سخن می‌گویند که بسیار خجالت‌آور است.

این مسئول اضافه کرد: قیاس حقوق کارگران ساده با حقوق‌های نامتعارف مدیران آدمی را به فکر فرو می‌برد و بسیار جای تاسف دارد که برخی از مسئولین مسابقه رفاه را وجه همت خود قرار داده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوینتشریح کرد: مسئولینی که امروز بدون توجه به شرایط زندگی مردم از تصویب حقوق‌های نامتعارف مدیران در مجلس صحبت می‌کنند چطور در مقابل بحران‌های ملی و مقابله با توطئه‌های دشمن از مردم انتظار حضور در صحنه را خواهند داشت و این یکی از توطئه‌های از پیش تعیین شده دشمنان است.

عدالتی تبیین کرد: ما افراد حاضر در مجلس را نمایندگان مردم برای دفاع از حقوق مظلومان می‌دانیم ولی آن‌ها بدون توجه به مشکلات اقتصادی مردم آن‌هم در آستانه سال جدید از تصویب حقوق‌های نجومی برای مدیران صحبت می‌کنند.

وی موضوع حقوق‌های نجومی را به دور از عدالت اقتصادی دانست و افزود: مطرح شدن تصویب حقوق‌های نجومی بیانگر از خدا بی‌خبر بودن، قبول نداشتن انقلاب، رفاه بیش از حد و بی‌خبری برخی از مسئولین از دردهای مردم و جامعه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برخی از مسئولین از قطع یارانه‌ها به خاطر ممشکلات اقتصادی دولت و کشور سخن می‌گویند در حالی‌که بسیاری از اقشار کم‌درآمد جامعه چشم امیدشان به این یارانه ها است و تعدیل حقوق مسئولین و مدیران راهکار شایسته‌تری خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در خاتمه متذکر شد: ما باید سیره انبیا و امامان و سبک زندگی فاطمی را الگوی خود قرار دهیم و همانطور که شهیدان و مدافعین حرم برای امنیت و آرامش جامعه جان خود را فدا کردند ما نیز در پی تحقق این دو مهم در جامعه باشیم و حقوق‌های نجومی سبب افزایش فساد در جامعه شده و قطعا برای کشور مضر خواهد بود.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها