جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در حالی که در کشور هیچ مشکلی به لحاظ وحدت وجود ندارد جای تعجب است که چرا عده‌ای با بیان برخی موضوعات همچون ایجاد آشتی ملی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
کد خبر: ۸۸۳۵۵۹۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، "عبدالصاحب طهماسبی"جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام امروز در یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان دهلران اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا هم عهدی با شهدا است.

وی گفت: عزت، آبرو و امنیت امروز کشور ما مرهون از خودگذشتگی شهدایی است که در سال های دفاع مقدس با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان نظام و انقلاب ما را خدشه دار کند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: امروز به برکت اقتداری که از دفاع مقدس به دست آورده ایم دشمنان به خود اجازه نی دهند که حرفی از تهاجم نظامی علیه کشور ما داشته باشند و برنامه‌های خود را بر روی موضوعات اقتصادی متمرکز کرده‌اند.

وی افزود: لازم است همان گونه که در دوران دفاع مقدس ما می توانیم را به خوبی به رخ دشمنان کشاندیم امروز نیز با تکیه بر توانمندی‌های بومی خود در عرصه های اقتصادی به خودکفایی و خودباوری برسیم تا هیچ تکان و تحریمی یارای مقابله با ما را نداشته باشد.

سرهنگ طهماسبی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر بر روی باور داشتن به توانمندی‌های بومی بسیار تاکید داشته‌اند و شعار سال را نیز به همین مضمون اعلام می‌فرمایند این بدان معناست که ایشان بر روی خودکفایی اقتصادی و بومی‌سازی اقتصاد توجه و تاکید دارند.

وی با یادآوری توانمندی‌های نظامی کشور و کسب رتبه‌های بالا در عرصه تولید موشک‌های نقطه زن، ماهواره و مین‌های دریایی گفت: این کشور که به این توانمندی‌های بزرگ نظامی دست یافته قادر است موضوع اقتصاد را که به مراتب ساده‌تر است را به راحتی حل کند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار داشت: با تکیه بر همین ظرفیت‌های داخلی در کنار وحدتی که مردم دارند باید برای سامان دادن به مشکلات اقتصادی که از سوی دشمن با اعمال تحریم‌ها به وجود می‌آید فایق آمد.

وی گفت: خوشبختانه کشور ما هم اکنون از اتحادی خوب و مثال زدنی برخوردار است که اوج این اتحاد در راهپیمایی 22 بهمن امسال به نمایش گذاشته شد که اعتراف دشمنان نظام را نیز به دنبال داشت.

سرهنگ طهماسبی تصریح کرد: در حالی که در کشور هیچ مشکلی به لحاظ وحدت وجود ندارد جای بسی تعجب است که چرا عده‌ای با بیان برخی موضوعات همچون ایجاد آشتی ملی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و برای آنها بهانه لازم را برای حملات رسانه‌ای فراهم می‌کنند.

وی گفت: بیان موضوعاتی از این قبیل در حالی که هیچ اتفاقی در داخل کشور نیفتاده، هیچ جنگی اتفاق نیفتاده و هیچ تفرقه و دودستگی در کشور مشاهده نمی‌شود ضرورتی ندارد و نباید بیان شود.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: اگر این عده واقعاً مملکت و مردم را دوست دارند به حل مشکلات اقتصادی و راه‌های برون رفت از این مشکلات، به رفاه مردم، به آسایش مردم و به اشتغال مردم بپردازند نه این که موضوعاتی را لقلقله زبان کنند که بهانه برای دشمن جور شود.

وی بیان کرد : ولایت‌مداری، خودباوری و ندادن امتیاز به دشمن از جمله خصلت‌های مردم در طول دفاع مقدس و تاکنون بوده و خواهد بود و به پشتوانه همین مولفه‌ها راه پیروزی و سربلندی را طی خواهند کرد.

 
ارسال نظرات