عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: استفاده از محتوای غنی دفاع مقدس در کتب درسی و دانشگاه ها و در قالب های متفاوت هنری برای مصون سازی از فتنه های استکبار لازم است.
کد خبر: ۸۸۳۵۵۴۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
لزوم استفاده از محتوای غنی دفاع مقدس در کتب درسی دانشگاه ها
فرهاد فلاحتی عضو کمیسیون آموزش و نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دست اندرکاران راهیان نور گفت: رویکرد فرهنگی جامعه به هرمیزان که بر روی مسائل فرهنگ بومی و دینی متمرکز شود زایش درونی ما قوی تر خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت مصون سازی برای مشکلات فرهنگی بیان داشت: بخشس عمده معضلات فرهنگی که اخلاق را در جامعه تحت تاثیر قرار می دهد به خاطر بی توجهی به زایش های درونی است که یکی از آنها دوران دفاع مقدس و دلاورمردی های آن دوران وزنده نگه داشتن یاد شهدا می باشد.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده از تولیدات بومی ثمرهای مفیدی برای ما به همراه دارد عنوان کرد: استفاده از محتوای غنی دفاع مقدس در کتب درسی و دانشگاه ها و در قالب های متفاوت هنری برای مصون سازی از فتنه های استکبار لازم است.

فلاحتی افزود: راه توجه به این زمینه ها کار جهادی در درون کشور است. هر جایی که مسئولان به این مشخصه های فرهنگی توجه کرده و خودباوری و تولید داخل را جدی گرفته اند موفقیت ها چشمگیر بوده است.

ارسال نظرات