خبرهای داغ:
مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

اعزام 400 دانشجو به مناطق هشت سال دفاع مقدس/ دانشجویان، سفیران فرهنگ دفاع مقدس

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: 400 دانشجوی از دانشگاه های استان با 9دستگاه اتوبوس امروز به مناطق هشت سال دفاع مقدس جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۳۵۵۲۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

علی قاسمی در حاشیه اعزام دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: مهمترین هدف راهیان نور را انتقال فرهنگ هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید بخصوص دانشجویان می باشد.

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: در سال 95 اعزام دانشجویان در سه بازه زمانی بوده است گفت: این اعزام ها در تابستان و بهمن صورت گرفته و در اسفند ماه نیز در حال برگزاری می باشد.

وی با اشاره به اینکه با پیش بینی های صورت گرفته 1500 نفر از دانشجویان دانشگاه های سراسر استان از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید می کنند افزود: امروز 400نفر از دانشجویان دختردر غالب 9 دستگاه اتوبوس اعزام می شوند.

قاسمی با اشاره به اینکه در هر کاروان یک نفر راوی و یک نفر روحانی حضور دارند افزود: در مسیر راویان و روحانیون کاروان ها مباحث بصیرتی، روشنگری را برای دانشجویان مطرح می کنند.

وی یادآورشد: دانشجویان در طول مسیر از شهرهای زیارتی و سیاحتی و تاریخی دیدن خواهند کرد.

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گفت: بازدید از یادمانهای هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان واستفاده معنوی دانشجویان ازاهدف این اردو است.

وی عنوان کرد: هر کدام از دانشجویانی که از یادوانهای هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی بازدید می کنند به عنوان یک سفیر برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس در بین دیگر دانشجویان و هم نسل های خود هستند .

قاسمی نقش جوانان بخصوص دانشجویان را در مقابل نفوذ فرهنگی دشمن مهم دانست و گفت: دانشجویان با انتقال فرهنگ دفاع مقدس،علم آموزی و پیشرفت های علمی و فعالیت های اجتماعی می توانند نقش خود را در مقابل توطئه های دشمن ایفا کنند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده عنوان کرد: در سال اینده انتخاباتی پیش رو داریم که دانشجویان با حضور حداکثری و اثر بخشی در سطح جامعه می توانند نقش خوبی و ارزنده ایی داشته باشند.

گفتنی است: در مراسم بدرقه دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان و جمعی از مسئولین دانشگاه صنعنی و ناحیه مقاومت دانشجویی استان حضور داشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها