در آئین اختتامیه فصل سوم جشنواره شعر بومی محلی بسیج مازندران، ده شاعر بسیجی استان به عنوان برگزیده جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۸۳۵۵۱۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حمیدرضا هراسانی در گفتگو با بسیج از برگزاری اختتامییه فصل سوم جشنواره شعر بومی محلی بسیج مازندران با همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا خبر داد.
مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلای مازندران در حاشیه اختتامیه جشنواره شعر بسیج افزود: طی فراخوان انجام شده توسط دبیر خانه جشنواره شعر بومی محلی بسیج،  بالغ بر 177 اثر قابلیت بررسی در دبیر خانه را پیدا کرد که پس از داوری توسط اساتید مجرب در موضوع شعر بومی محلی استان، ده نفر از شاعران، برگزیده این جشنواره شدند.
 حمیدرضا هراسانی اظهار داشت:  در فصل سوم جشنواره شعر بومی محلی بسیج در مازندران، کیفیت اشعار ارسالی مورد توجه بوده و تلاش شده تا این مهم فدای کمیت نشود.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان مازندران با یاد آوری اینکه اغلب اشعار منتخب در قالب شعر شهید و شهادت سروده شد، گفت: با همت همکاران و همکاری مسئولین استانی مقرر شد تا سه فصل اشعار این جشنواره در قالب کتابچه چاپ و منتشر شود.
این مقام مسئول در سازمان بسیج هنرمندان استان از داوری اساتید برجسته ای همچون برادر ارزشی حسن نژاد و دکتر حیدری یاد کرد و افزود: هدف از جشنواره مذکور، تقویت و ارتقاء سطح شعر بومی محلی مازندران در بین شاعران بسیجی است.
وی با اشاره به اینکه دبیری جشنواره سوم شعر بسیج به عهده شاعر ساروی استان سید حمزه کاظمی بود، یادآور شد: در آئین اختتامیه سومین جشنواره شعر بومی محلی بسیج مازندران برگزیدگان آثار ارسالی با حضور در صحن سالن همایش، به بیان اشعار منتخب پرداختند.
به گزارش بسیج مازندران از جمع شاعران بسیجی برادر، کاظم صداقتی از بورخانی سوادکوه، مسعود بنی شیخ اسلامی از محمودآباد، حمید حمزه نژاد از بابل، فرشاد احمدی و علی شیرین دوست از ساری ، و در بین شاعران بسیجی خواهر،  فاطمه اسدالهی از قائمشهر، صدیقه صداقت از ساری، خدیجه آخوندی از بابل، فرزانه فتحی از قائمشهر و ماهروزه نژادی دادوکلایی از پلسفید به عنوان برگزیده سومین فصل جشنواره شعر بومی محلی بسیج معرفی و تقدیر شدند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها