محمود عزیزی در گفتگو با «بسیج»:

متولیان فرهنگ و هنر مردم را از خطرات چهارشنبه سوری آگاه کنند

بازیگر تلویزیون و سینما گفت: مسئولان اجرایی فرهنگی هنری باید در این زمینه بیشتر اطلاع رسانی و مردم را آگاه کنند.
کد خبر: ۸۸۳۵۴۹۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷

متولیان فرهنگی هنری مردم را از خطرات چهارشنبه سوری آگاه کنندمحمود عزیزی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با ضرورت فرهنگ سازی در مورد چهارشنبه سوری اظهار داشت: مسئولان اجرایی فرهنگی هنری باید در این زمینه بیشتر اطلاع رسانی و مردم را آگاه کنند.

وی افزود: رسانه ها می توانند از خطرات استفاده از وسایل زودگذر و جیب بعضی ها را پر کن برای مردم بگویند متاسفانه چهارشنبه سوری فعلی در کشور ما به یک مبارزه خیابانی تبدیل می شود و طبیعی است که نیاز به فرهنگ سازی دارد.

این بازیگر سینما و تلویزیون بیان داشت: رفتن به سوی طبیعت بهار و شادی کردن برای آن بسیار زیبا و ارزنده است اما اعتدال باید رعایت شود.

محمود عزیزی با تاکید بر افزایش تولیدات هنری و نمایشی برای فرهنگ سازی در این زمینه گفت: اعتقادم این است که صدا و سیما خیلی می تواند در این رابطه کار کند؛ در این شب می توان هنرهای نمایشی همچون تئاترهای خیابانی گذاشت و در مترو، اتوبوس و پارکها مردم را سرگرم و همچنین نسبت به این موضوع آگاه کرد.

ویبا اشاره به اینکه این فرهنگ سازی به مدیریت، برنامه ریزی و آموزش و سرمایه گذاری نیاز دارد مطرح کرد: قطعاً هزینه از دست رفتن جان جوانان در این شب از هزینه سرمایه گذاری برای ملت و دولت بیشتر است. لذا باید با جدیت، دقت و مدیریت این قضیه را فرهنگ سازی کرد که البته متاسفانه این کارها در حد حرف و رفع تکلیف است و وقتی چهارشنبه سوری تمام شود همه چیز هم فراموش می شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار