فلاح نژاد گفت: در حال بازرسی و رصد تبلیغات زودهنگام هستیم وچناچه تجمع ها و جلسات جنبه ی تبلیغاتی داشته باشند با جمع آوری مستندات لازم در احراز صلاحیت ها لحاظ خواهیم کرد
کد خبر: ۸۸۳۵۴۸۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد رضا فلاح نژاد معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس در خصوص اولین دوره انتخابات شورای شهر فردیس اظهار داشت: مهلت ثبت نام نامزد های انتخاباتی همزمان با کل کشور از ۳۰ اسفند ماه تا ۶ فروردین ماه در شهرستان فردیس آغاز می‌شود.

 
نامزدهای انتخاباتی در صورت انجام تبلیغات زود هنگام با سخت گیری در احراز صلاحیت روبه رو خواهند شد 
 

وی در مورد زمان شروع تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شورای شهر گفت: نامزدهای انتخاباتی می توانند از روز ۲۲ اردیبهشت ماه  یعنی ۸ روز قبل از شروع انتخابات تبلیغات خود را آغاز کنند و با توجه بر این که درهفتمین روز از تبلیغات که‌ روز قبل از انتخابات می باشد تبلیغات ممنوع و مخالف قانون است .

فلاح نژاد در مورد تبلیغات زود هنگام برخی از نامزدها تصریح کرد: در حال بازرسی و رصد تبلیغات زودهنگام هستیم وچناچه تجمع ها و جلسات جنبه ی تبلیغاتی داشته باشند با جمع آوری مستندات لازم در احراز صلاحیت ها لحاظ خواهیم کرد.

‌وی افزود: نامزدهای انتخاباتی در صورت تکرار تبلیغات زودهنگام در احراز صلاحیت با سخت گیری بیشتری مواجه خواهند شد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس با بیان اینکه برخی از اقدامات را نمی توان تبلیغات برشمرد و بیان داشت: بعضی از افراد به نیت رایزنی های قبل از انتخابات  و یا به ‌منظور سنجش  اقدام به پخش کردن کارت ویزیت و یا اقدامات مشابه می نمایند و که این اقدامات مغایرت قانونی ندارد و تبلیغ محسوب نمی شود.

وی در پایان در خصوص تبلیغات در شبکه های مجازی خاطرنشان کرد: کمیته ساماندهی انتخابات به منظور بررسی تبلیغات زود هنگام در شبکه های مجازی تشکیل شده است و این موضوع  توسط پلیس فتا نیز رصد می شود ودر صورت مشاهده تخلف  تذکرهای لازم داده شده  و با جمع آوری مستندات در تایید صلاحیت ها نامزدها لحاظ خواهد شد.

 
منبع: فردیسان

ارسال نظرات