معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت:شیوه های سنتی اداره سربازخانه ها و پادگان‌ها باید کنار گذاشته شود و این خواست رهبری است.
کد خبر: ۸۸۳۵۴۳۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در اختتامیه نهمین جشنواره جوان سرباز سپاه که صبح امروز برگزار شد با بیان اینکه نیروی انسانی در راهبرد نظام جمهوری اسلامی بزرگترین سرمایه است گفت: نیروی انسانی در حوزه نیروهای مسلح محور اصلی سرمایه ما است.

وی با تاکید بر این مطلب که نیروهای مسلح از لحاظ تجهیزات در شرایط بسیار خوبی است تصریح کرد:  سربازها از ارکان اصلی سرمایه نیروی انسانی سپاه هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: امروز هم در صحنه دفاع از مرزهای کشور در شمال‌غرب و غرب و جنوب شرق و شمال شرق نیروی اساسی که فداکاری می‌کند و جانش را فدا می‌کند سربازان نیروی زمینی سپاه هستند.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به اینکه سربازان در شرایط سخت اقلیمی از مرزهای کشور در کنار پاسداران حفاظت می‌کنند گفت: در بسیاری از نظام ها سربازی مزدوری است اما طبق فرمایش امام (ره) سرباز در نظام جمهوری اسلامی سربازی خداست و یک امر الهی و مقدس است.

وی با بیان اینکه دو عنوان مقدس در نظام داریم که یکی بسیجی و دیگری سربازی است اظهار داشت: عنوان سرباز بالاترین عنوان افتخار آفرین برای همه افراد نیروهای مسلح است و همه فرماندهان نیز خود را سرباز انقلاب اسلامی می‌دانند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه  به درخواست رهبری مبنی بر اینکه پادگان‌ها و سربازخانه‌ها تبدیل به مرکز تربیت شوند اشاره کرد و گفت: اهانت باید از نیروهای مسلح خارج شود و کسی که به سربازها اهانت کند از نیروهای مسلح نیست؛ فرماندهان باید به صورت عملی وارد میدان شوند و فرمایشات رهبری درخصوص سربازها را اجرا کنند.

پورجمشیدیان به لزوم برگزاری کمیسیون‌های سرباز و رسیدگی به مشکلات سربازان به صورت منظم در نیروهای مسلح و سپاه اشاره کرد و اظهار داشت: شیوه های سنتی اداره سربازخانه ها و پادگان‌ها باید کنار گذاشته شود و این خواسته رهبری است.


ارسال نظرات