بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه نقش رسانه ها در این رابطه بسیار حائز اهمیت است خاطر نشان کرد: رسانه ها می توانند به خطرات ماجرا بپردازند و از این مسئله تحلیل درستی ارائه کنند.
کد خبر: ۸۸۳۵۴۲۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

رسانه ها درمورد خطرات چهارشنبه سوری اطلاع رسانی کنندشهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم فرهنگ سازی برای کاهش تلفات و پیامدهای خطرناک چهارشنبه سوری بیان داشت: به نظرم برای اینکه در جلوگیری از تلفات سنگین چهارشنبه سوری موفق شویم رسانه های ما باید به اصل ماجرا بپردازند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه نقش رسانه ها در این رابطه بسیار حائز اهمیت است خاطر نشان کرد: رسانه ها می توانند به خطرات ماجرا بپردازند و از این مسئله تحلیل درستی ارائه کنند.

شهرام عبدلی با تاکید بر اینکه نباید به صورت آمرانه افراد را از برگزاری چهارشنبه سوری بازداشت تصریح کرد: اینکه اقدام رسانه ها و خانواده ها صرفاً اقدامی آمرانه باشد راه به جایی نمی برد و تاثیرگذار هم نخواهد بود.

بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه عنوان کرد: باید به مردم گفت چرا نباید این کار را کرد، تبیین چرایی این قضیه بسیار مهم است و می توان مردم را با آگاهی دادن از خطرات و دلایل آن از آسیب های چهارشنبه سوری مصون داشت.


ارسال نظرات