عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با «بسیج»:

محصولات تراریخته ابزاری برای نفوذ صهیونیسم است

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: صهیونیسم می خواهد از طریق محصولات تراریخته نفوذی را در کشورها پیدا کند و این یک مسئله کاملا روشنی است. حتی بیوتروریسم را در اشکال مختلف خود ایجاد کرده اند.
کد خبر: ۸۸۳۵۴۱۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

محصولات تراریخته ابزاری برای نفوذ صهیونیسم استاکبر ترکی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با محصولات تراریخته اظهار داشت: صهیونیسم می خواهد از طریق محصولات تراریخته نفوذی را در کشورها پیدا کند و این یک مسئله کاملا روشنی است. حتی بیوتروریسم را در اشکال مختلف خود ایجاد کرده اند.

وی افزود: در رابطه با فرآورده های تراریخته باید اذعان کرد که هنوز بی خطر بودن آنها اثبات نشده و خطرزایی آنها مورد تردید هست و حتماً باید بررسی شود.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه میکروبی به فرآورده های تراریخته تزریق می شود تا ژن ها را تغییر دهد گفت: تزریق این میکروب ها به دلیل نابود کردن آفت ها است اما باید گفت همین میکروب ضعیف شده که تزریق می کنند به همان اندازه ای که بر این نوع محصولات تاثیر دارد بر سلول های انسانی هم تاثیر بد را خواهد گذاشت.

ترکی با بیان اینکه کشورهای اروپایی همچون سوئیس واردات و کشت این نوع محصولات را ممنوع کرده اند تصریح کرد: در رابطه با این محصولات در مجلس خیلی بحث شد و هنوز هم در هاله ای از ابهام است. حرف ما این است که باید با احتیاط برخورد شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد: اگر این مسئله به طور کلی رها و از این محصولات استفاده شود و بعدها بخواهند اثرات آن را بررسی کنند دیگر کار از کار گذشته و نمی توان جلوی آسیب های آن را گرفت.

این مقام مسئول در پایان مطرح کرد: دانشمندان در این رابطه تحقیقات بسیاری کردند و حرف های زیادی هم دارند بنابراین باید با احتیاط عمل کرد و همه جوانب آن از نظر مضر بودن برای سلامتی انسان ها بررسی شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار