مظفری
نایب ‌رئیس اتاق اصناف استان همدان خبر داد
نایب رئیس اتاق اصناف استان همدان گفت: در نمایشگاه بهاره 96، حدود 250 غرفه وجود دارد که کالاهای اساسی مورد استفاده مردم از قبیل پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، مرغ و ماهی و ... در این نمایشگاه عرضه می شود.
کد خبر: ۸۸۳۵۴۰۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج، احمد گازرانی نایب رئیس اتاق اصناف استان همدان در خصوص هدف از برگزاری نمایشگاه بهار 96، اظهار داشت: طبق دستورالعملی که از وزارت صنعت و معدن به کلیه استانها ارسال شد برای برگزاری نمایشگاه بهاره با تأکید استاندار شهر همدان جهت رفاه حال هر چه بیشتر مردم و برای تنظیم بازار شب عید این نمایشگاه را برگزار کردیم.

وی در ادامه افزود: در این نمایشگاه حدود 250 غرفه وجود دارد که کالاهای اساسی مورد استفاده مردم از قبیل پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، مرغ و ماهی و ... در این نمایشگاه عرضه می شود.

گازرانی گفت: در اولین روز نمایشگاه حضور مردم بسیار پررنگ بوده و استقبال بسیار خوب می باشد.

 

نایب رئیس اتاق اصناف استان همدان در خصوص قیمت اجناس در نمایشگاه، تأکید کرد: قیمت ها 15 درصد زیر قیمت بازار است و مورد تائید سازمان صنعت و معدن و سازمان حمایت از مصرف کننده می باشد.

وی از تأکید استاندار همدان در خصوص کیفیت کالا خبر داد و گفت: استاندار در مورد اجناسی که در نمایشگاه عرضه می شود اولا اجناس از کیفیت بالایی برخوردار باشند و از طرفی نیز قیمت ها حتما زیر قیمت بازار باشد که خوشبختانه این گونه بوده و مردم نیز از این نمایشگاه استقبال خوبی داشتند.

ارسال نظرات