خبرهای داغ:
استاندار قزوین گفت: طرح انرژی پاک در استان قزوین در دستور کار است که وظیفه انجام آن به کمیته امداد واگذار شده تا شغل برای افراد تحت پوشش کمیته امداد ایجاد شود.
کد خبر: ۸۸۳۵۳۹۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فریدون همیتی استاندار قزوین، بعد از ظهر یکشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: براساس آمارها در استان قزوین بیش از 24 هزار خانواده نیازمند وجود داشته که باید اقدامات لازم برای خودکفایی این خانواده‌ها انجام شود.

وی بیان کرد: همه مدیران و مسئولان استان باید در جهت یاری رساندن به خانواده‌های نیازمند تلاش کنند به طوری که هر یک از مدیران به مدت 10 سال یک تا چند خانواده از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی را بیمه کنند

استاندار قزوین با اشاره به اهمیت استفاده بهینه از انرژی پاک، تصریح کرد: طرح انرژی پاک در استان قزوین در دستور کار است که وظیفه انجام آن به کمیته امداد واگذار شده تا شغل برای افراد تحت پوشش کمیته امداد ایجاد شود.

همتی ادامه داد: خودکفایی افراد نیازمند و ایجاد اشتغال برای آنها در دستور کار است که توسعه انرژی‌های خورشیدی در استان در همین جهت است.

وی خاطرنشان کرد: براساس تفاهم‌نامه کمیته امداد و استانداری پس از تأمین زمین رایگان از سوی شهرستان‌ها یک هزار و 200 واحد مسکونی مددجویی احداث می‌شود.

استاندار قزوین افزود: از محل سفر ریاست جمهوری به استان 7 هزار و 50 متر مربع زمین برای احداث مسکن مددجویی روستایی و 12 هزار و 250 متر مربع زمین برای احداث مسکن مددجویی شهری به استان قزوین اختصاص یافته است.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها