مسئول معاونت علم و اقتصاد بسیج دانشجویی البرز؛

ارسال 270 اثر به دبیرخانه جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری بسیج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان البرز

عبداله فرخی از ارسال 270 اثر در محورهای مختلف اعم از اختراعات، مقالات علمی، کتاب، شرکت های دانش بنیان و ... به دبیرخانه جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری بسیج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۵۳۸۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عبداله فرخی مسئول معاونت علم و اقتصاد بسیج دانشجویی البرز اظهار داشت: نخستین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری بسیج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان البرز در روزهای واپسین خود قرار دارد.
 
ارسال 270 اثر به دبیرخانه جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری بسیج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان البرز

وی افزود: این جشنواره برای اولین بار با هم افزایی بین سه سازمان بسیج علمی پژوهشی، بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان، برگزار می شود.

فرخی بیان کرد: جلسات متعددی نیز در ابتدای موضوع برگزار و طی آن آیین نامه اجرایی تدوین و کمیته های علمی، اجرایی و اطلاع رسانی و متصدیان آن انتخاب شد تا این جشنواره به صورت تخصصی و کاملاً علمی برگزار گردد.

وی ادامه داد: این جشنواره از اواخر آذرماه آغاز و تا 22 بهمن ادامه داشت و با توجه به درخواست های مکرر شرکت کنندگان، تا ششم اسفندماه تمدید گردید.

فرخی خاطر نشان کرد: تا تاریخ ششم اسفندماه، در مجموع تعداد 270 اثر در محورهای مختلف اعم از اختراعات، مقالات علمی، کتاب، شرکت های دانش بنیان و ... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که تعداد 50 اثر در بخش اساتید با تحصیلات دکتری، تعداد 150 اثر در بخش دانشجویان با تحصیلات کاردانی به بالا و تعداد 70 اثر در بخش عموم مردم (آزاد) را شامل می شود.

وی اظهار کرد: شرکت در این جشنواره برای عموم مردم، دانشجویان و اساتید استان البرز آزاد بود.

فرخی گفت: پس از اتمام مهلت ارسال، آثار ارسالی توسط داوران مجرب و متعهد در کمیته علمی بررسی و تعداد 24 اثر منتخب گردید که در روز سه شنبه 17 اسفند ماه ساعت 8:30 الی 12:00 ظهر از آنان با هدایای نفیسی تقدیر خواهد شد.

وی در پایان افزود: برای کلیه حاضرین در مراسم اختتامیه جشنواره، گواهی حضور صادر خواهد شد که می توان از آن به عنوان رزومه علمی بهره برد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها