خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان کشور در جمع بسیجیان استان اراک با تاکید بر ضرورت معرفی الگوی زن مسلمان به جهان تاکید کرد: وظیفه ما ابتدا افتخار به مسلمان و ایرانی بودن مان است و پس از آن برای ساخت درونی نظام، شناسایی و حمایت از حقوق واقعی زنان است.
کد خبر: ۸۸۳۵۳۷۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، مینو اصلانی، مسئول بسیج جامعه زنان کشور در همایش«بسیج جامعه زنان» ضمن شادباش این روز به همه زنان بسیجیان، گفت: زنان مسلمان ایرانی همچون مرضیه دباغ و شهید نسرین افضل، در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی تا به امروز در شرایط دشوار و با وجود شکنجه های فراوانی که در طول مبارزات انقلابی  داشتند، از حمایت خود نسبت به رهبرشان دست برنداشتند.

وی افزود: این زنان انقلابی پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز حجاب و عفاف خود را حفظ کردند و در جنگ نرم نیز به صورت موفق عمل می کنند و این همان اصلی است که رهبر معظم انقلاب در کنگره هفت هزار زن شهید در سال 91 طی پیامی فرمودند، الگوی قابل اعتمادی که قابلیت جهانی شدن را دارد.

اصلانی ادامه داد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در آستانه دهه چهارم از پیروزی انقلاب اسلامی، زنی که می خواهد تحول ایجاد کند باید زنان مسلمان ایرانی  را به عنوان الگو انتخاب کند، زیرا این الگو، یک زن دغدغه مند و پرتلاش است که در مراحل مختلف آزمایش خود را به نحو احسنت پس داده است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب الگوی زن غربی نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد زیرا زن غربی هویت ندارد، حق کرامت زن را از او گرفتند و به عنوان ابزار مطرح شده است و حتی برای پست ترین تبلیغات خود از زن استفاده می شود.

وی افزود: در خارج از کشور نیز نسبت به الگوی زن مسلمان واکنش هایی صورت گرفته به طوری که در برخی از کشورهای غربی جنبش هایی مانند جنبش زنان با پوشش سر، به تاسی از الگوی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است.

اصلانی در پایان با تاکید بر ضرورت معرفی الگوی زن مسلمان به همه زنان به عنوان یکی از اجزای تحول گفتمان انقلاب اسلامی، گفت: وظیفه ما برای ساخت درونی نظام این است که حقوق زن را بشناسیم و از آن حمایت کنیم و پیش از آن باید ابتدا خودمان به اینکه مسلمان هستیم و بر حجاب و عفاف تاکید داریم، افتخار کنیم.

همایش «بسیج زنان کشور» به مناسبت روز قشر بسیج جامعه زنان، در استان اراک با حضور مسئول بسیج جامعه زنان کشور، اعظم محمدی مسئول بسیج جامعه زنان استان مرکزی و جمعی از بسیجیان این استان برگزار شد.

ارسال نظرات