خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه قزوین گفت: ننگ است که در شرایط فعلی کشور، استادی غیر انقلابی داشته باشیم و اگر این چنین باشد آن استاد غیرانقلابی با ذلت از حوزه خواهد رفت.
کد خبر: ۸۸۳۵۳۷۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام علی عباسی در همایش بصیرتی طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان قزوین که با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دیگر زمان آن گذشته است که همانند سه سال ابتدای بعثت پیامبر(ص)، مخفیانه فریاد حق‌طلبی و آزادی‌خواهی را در جامعه سرداد.

وی افزود: جبهه کفر و نفاق تا بعد از رحلت رسول‌الله(ص) هم خود را حفظ کرده و درصدد ضربه زدن به اسلام بود که امروز هم همینطور است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین تصریح کرد: دیگر زمان تنهایی اهل‌بیت(ع) گذشته است و امروز طبق روایتی که از اهل‌بیت(ع) موجود است شاهد برافراشته شدن علم‌های اهل‌بیت هستیم.

عباسی تبیین کرد: فرمانده و طلایه‌دار حرکت انقلاب روحانیت بوده و راه امام حسین(ع) و اهل‌بیت(ع) را روحانیت ادامه داده است و در صحنه بودن مردم هم همین لبیک گفتن به ندای روحانیت است.

وی ادامه داد: ننگ است که در این شرایط فعلی کشور، استادی غیر انقلابی داشته باشیم و اگر این چنین باشد آن استاد غیرانقلابی با ذلت از حوزه خواهد رفت.

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین عنوان کرد: حتی بی‌تفاوتی هم برای طلاب مطلوب نیست که انتخابات هم یکی از مهم‌ترین عرصه‌های انقلاب است.

عباسی یادآور شد: دخالت در امور سیاسی حفظ حرمت را از بین نمی‌برد چراکه رسول‌الله(ص) و ائمه از سیاست دوری نکردند.

وی با تمجید از حرکت جبهه نیروهای مردمی انقلاب ادامه داد: نیروهای انقلابی تشنه چنین حرکتی بودند و طلاب هم مطلوب است در این عرصه با بصیرت و جدیت ورود پیدا کنند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها