نماینده مردم بناب در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان با الهام از دفاع مقدس فرهنگ را سامان دهند

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: دولت و مجلس باید در این زمینه عزم ملی داشته باشند و با هدفمند کردن فرهنگ دوران دفاع مقدس به برنامه ریزی های مستحکم و فرهنگ سازی اقدام کنند.
کد خبر: ۸۸۳۵۳۵۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
دولت و مجلس با الهام از دفاع مقدس مسائل فرهنگی را سامان دهند
ضیاء الله اعزازی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دست اندرکاران راهیان نور گفت: طبق سفارشات موکد رهبری معظم انقلاب فرهنگ ایثار و شهادت باید در این مملکت نهادینه شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید زنده نگه داشته شود اظهار داشت: دفاع مقدس را می توان به عنوان یک سرمایه برای جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفت و باید از این سرمایه در جهت حفظ کشور و تربیت در کلیه زمینه های فرهنگی استفاده کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ دوران دفاع مقدس برای همیشه کاربرد دارد. اگر فرهنگ دفاع مقدس به عنوان یک پتانسیل عظیم در نظر گرفته شود به هیچ عنوان فرهنگ منحط غربی نمی تواند در ما نفوذ کند و بنیان خانواده و ارزش های ما از بین نمی رود.

اعزازی تاکید کرد: دولت و مجلس باید در این زمینه عزم ملی داشته باشند و با هدفمند کردن فرهنگ دوران دفاع مقدس به برنامه ریزی های مستحکم و فرهنگ سازی اقدام کنند.

ارسال نظرات