نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: ساخت مستندهایی در این زمینه به فرهنگ سازی برای کاهش خسارت چهارشنبه سوری کمک بسیار زیادی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۳۵۳۵۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

صداوسیما برای کاهش پیامدهای چهارشنبه سوری فرهنگ سازی کندحجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم فرهنگ سازی برای کاهش تلفات چهارشنبه سوری بیان داشت: چهارشنبه سوری یک بحث خرافاتی است و سندیتی ندارد.

وی افزود: در گذشته کارهایی که مردم در این شب انجام می دادند بسیار جزئی و بدون خطر بوده اما متاسفانه در حال حاضر بسیار خطرناک و آسیب زا شده است طوری که بسیاری از نوجوانان و جوانان ما در این شب که هیچ سندیتی هم ندارد اعضای بدنشان را از دست می دهند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با تاکید بر اینکه برنامه ریزی و تولید برنامه های نمایشی و هنری بویژه در صداوسیما باید از مدت ها قبل انجام شود گفت: فرهنگ سازی و ساخت مستندهایی در این زمینه به فرهنگ سازی برای کاهش خسارت چهارشنبه سوری کمک بسیار زیادی خواهد کرد. شاید برخی مردم از خطرات چهارشبه سوری آگاهی نداشته باشند.

موسوی لارگانی خاطر نشان کرد: جدا از فرهنگ سازی و برنامه ریزی برای چهارشنبه سوری باید جلوی واردات مواد محترقه و منفجره به کشور را هم گرفت.


ارسال نظرات