خبرهای داغ:
امام جمعه آیسک:

استکبار جهانی باورهای دینی ملت ایران را نشانه گرفته است

امام جمعه آیسک گفت: استکبارجهانی باورهای اعتقادی ملت ایران را نشانه گرفته است و برای از بین بردن بردن این باورها از تفکرات برخی داخلی ها استفاده می کند.
کد خبر: ۸۸۳۵۳۱۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین عرب امام شهر آیسک در نشستی با رزمندگان سرایان گفت: ملت شریف ایران دارای دو باور روبنایی و زیربنایی می باشد که نظام سلطه و استکبار از آنجا که منافعشان را در خطر می بینند ابتدا با حمله به باورهای زیربنایی یعنی اعتقاد به معاد می خواهد با از بین بردن این باور، موجب ساقط شدن باور روبنایی یعنی اعتقاد به ولایت فقیه شود.
 
وی افزود: در زمان هشت سال دفاع مقدس با جنگ نظامی و تحمیلی می خواست به منافع خودش دست پیدا کند اما شکست بسیار سختی خورد اما در حال حاضر با اجیر کردن برخی خود فروختگان داخلی و حربه نفوذ می خواهد نقشه های خود را عملی سازد.
 
امام جمعه آیسک اظهارکرد: ما در داخل کشور الان با تفکر غربی برخی عوامل نفوذ می جنگیم آنهایی که اعتقاد دارند برای پیشرفت کشور باید از تمدن غرب گذر کرد.
 
عرب خاطرنشان کرد: متاسفانه این عوامل خودفروخته اعتقاد دارندکه اگر می خواهید پیشرفت کنید بایدفکرتان غربی شودوتمامی مذاکرات بایدبراساس باورهای غربی انجام پذیردواین یعنی همان کنارگذاشتن تفکراسلامی وخصوصاشیعی می باشد.
 
وی اظهارداشت: ملت ایران با اعتقاد راسخ به باورهای دینی و زیربنایی خود باپشتیبانی از باورهای روبنایی یعنی ولایت مطلقه فقیه هیچگاه نخواهند گذاشت که این تفکر استکبار  و عوامل نفوذی و خود فروخته او که برخی از آنها در بدنه دولت نیز می باشد عملی شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار