خبرهای داغ:
مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر خبر داد

ارسال بیش از 200 ایده به دبیرخانه اولین جشنواره ایده‌های برتر ملایر

مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ایده‌های برتر در ملایر گفت: بیش از 200 ایده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
کد خبر: ۸۸۳۵۲۹۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حمیدرضا آقابیگی در اولین جشنواره ایده‌های برتر ملایر با تقدیر از همه افرادی که در برگزاری جشنواره به یاری بسیج علمی و پژوهشی آمدند، اظهار داشت: همه ما نمونه مهره‌های ارزشمند تسبیح هستیم که نخ تسبیح بسیج است که تلاش کرده و مهره‌های ارزشمند علمی و ارزشی را کنار هم گرد آورده است.

وی با بیان اینکه امروز این جشنواره یکی از نتایج این همکاری و اتحاد بین همگی مسئولین و دست اندرکاران است، افزود: در سال 94 این کارگروه بین 80 کارگروه بسیج در سطح استان همدان نمونه شد که این موفقیت با تلاش و کوشش همگی به دست آمده است.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه ما توانستیم خروجی‌های خوبی داشته باشیم، گفت: چندین نفر از اعضای کارگروه امروز به کارآفرین تبدیل شده اند و چه نعمتی بالاتر از این با وجود تحریم ها و مشکلاتی که در آن قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه اعضای این کارگروه امروز به مراتب بالا دست یافته‌اند و مشکلاتی از نوع اشتغال زایی را از جامعه کم می کنند، ادامه داد: این جشنواره برای اولین بار است که به صورت عمومی در سطح شهرستان ملایر برگزار می شود و فرصتی بود که نخبگان به صورت آزاد در این جشنواره شرکت کنند.

آقابیگی با اشاره به اینکه بیش از 200 ایده دریافت شده است، گفت: همه این ایده ها توسط اساتید مجرب و ارزشمند در کارگروه مورد داوری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: از یکم تا دهم اسفند ماه فرصت ارائه ایده ها به دبیرخانه کارگروه علمی و پژوهشی بود و از 10 تا 14 اسفند ماه نیز طرح‌ها مورد داوری قرار گرفت و هفت طرح و ایده انتخاب شد.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: تمام طرح ها و ایده ها دارای ارزش علمی بالای بود و انتخاب کار بسیار سختی بود.

وی گفت: تمام طرح ها و ایده به صورت دقیق و کارشناسی از طریق سازمان علمی و پژوهشی سپاه استان و پارک علم و فناوری تا پایان اردیبهشت ماه مورد بررسی قرار می گیرد و از همه طرح ها حمایت مالی و معنوی صورت می پذیرد و همچنین تسهیلات بلاعوض برای شرکت کنندگان در جشنواره در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات