کاشت 1000 نهال به یاد شهدا و مشاهیر منطقه 20

خبرگزاری بسیج: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از کاشت یک هزار نهال به نام و یاد شهدا و مشاهیربزرگ شهرری در قالب "طرح یه عالمه درخت" در این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۸۳۵۱۷۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین مسلمی با بیان این مطلب گفت: در راستای اجرای طرح یه عالمه درخت در شهر تهران، یک هزار نهال نیز به نام شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای آتش نشان با عنوان "یادمان شهدا" و همچنین مشاهیر بزرگ شهرری به نام "یادمان بیست" در منطقه 20 غرس می شود.

مسلمی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره از اولویت های مدیریت شهری است، افزود: این دو یادمان با حضور خانواده های معظم شهدا، مدیران ارشد شهری، چهره های برجسته هنری و علمی و فرهیختگان در روزهای 17 و 18 اسفند در بوستان زنبق و مجموعه فرهنگی هنری ولیعصر(عج) به اجرا می رسد.

وی در ادامه گفت: توزیع نهال های رایگان به همراه آموزش های تخصصی و اعزام تیم های اجرایی برای کاشت از جمله فعالیت هایی است که همزمان با هفته منابع طبیعی در سراهای محله و مراکز فرهنگی محلات در حال اجراست.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 ارتقاء آگاهی شهروندان در خصوص حفاظت از منابع طبیعی را مهمترین هدف ویژه برنامه های هفته درختکاری برشمرد و یادآور شد: طرح یه عالمه درخت در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر "هر ایرانی یک درخت" با مشارکت قرارگاه امام رضا(ع) و کانون های محیط زیست و خانه های جهاد محلات به اجرا می رسد.

 

 

  

ارسال نظرات
آخرین اخبار