یه عالمه درخت در روستاهای جنوب تهران کاشته می شود

خبرگزاری بسیج: مراسم کاشت نهال در بوستان روستای طالب آباد با حضور قائم مقام شهردار منطقه 20 همزمان با هفته منابع طبیعی و در راستای طرح «یه عالمه درخت» انجام شد.
کد خبر: ۸۸۳۵۱۴۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، ابوالفضل حیدری قائم مقام شهردار منطقه 20 در مراسم کاشت نهال روستای طالب آباد گفت: خدمات رسانی به ساکنان محدوده حریم و روستاهای جنوبی شهر تهران از اولویت های مدیریت شهری منطقه 20 در سال های اخیر بوده است که همچنان این فعالیت های عمرانی، امورشهری، ترافیکی و اجتماعی در دستور کار سال آینده نیز قرار دارد تا روستانشینان نیز از خدمات مدیریت شهری بهره مند شوند.

حیدری احداث بوستان محلی، یادمان شهدا، باغ راه و زمین چمن مصنوعی را از پروژه های اجرا شده در روستای طالب آباد برشمرد و افزود: بهسازی معابر، ترمیم روکش آسفالت سواره روها، شستشو ونظافت عمومی، توسعه فضای سبز، توسعه ایستگاه های حمل ونقل عمومی و المان های ترافیکی و همچنین فعالیت های اجتماعی و فرهنگی از جمله خدماتی است که به مجموعه روستاهای محدوده حریم  ارائه می شود.

وی به مجموعه اقدامات اجرایی مدیریت شهری در قالب طرح استقبال از بهار نیز اشاره کرد و گفت: طرح یه عالمه درخت از جمله فعالیت های این طرح است که همزمان با هفته منابع طبیعی در شهر تهران اجرا می شود و در منطقه 20 نیزکاشت 150 هزار اصله نهال در بوستان ها، باغچه های خانگی، حاشیه های بزرگراهی و عرصه های جنگل کاری در دستور کار است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 مشارکت تمامی اقشار شهروندان و فعالان اجتماعی محلات را به عنوان نقطه قوت این طرح برشمرد و افزود: تمامی برنامه های پیش بینی شده در قالب طرح یه عالمه درخت در محدوده های شهری و حریم منطقه 20 با حضور مسئولین و مدیران ارشد شهری، نهادها و ارگان های شهرری، خانواده های معظم شهدا، دانش آموزان و شهروندان علاقه مند به اجرا می رسد.

مراسم کاشت نهال در بوستان شهدای روستای طالب آباد با حضور قائم مقام شهردار منطقه 20، شهردار ناحیه 7 و مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 20، بخشدار قلعه نو، امام جمعه و اعضاء شورای روستای طالب آباد انجام شد و با قدردانی از خانواده های معظم شهدای این روستا پایان یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار