نماینده سمیرم در گفت‌وگو با «بسیج»:

"بسیج" با بصیرت‎افزایی باید فضای سیاسی جامعه را سالم نگه دارد

سلیمی گفت: بسیج در فضای سیاسی کشور نیز با دادن بصیرت سیاسی به جامعه و بدون طرفداری از جناح خاصی می‎تواند فضای سیاسی جامعه را سالم نگه دارد.
کد خبر: ۸۸۳۵۰۷۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به بیانات امام خامنه‎ای مبنی براینکه  وظیفه‌ی بسیج، حفظ فضای سالم و منزوی کردن نفاق و شرک در کشور است عنوان کرد: باتوجه به اینکه هجوم دشمنان به نظام جمهوری اسلامی بیش از گذشته شده است، بسیج الان هم باید در صحنه آماده باشد.
 
سلیمی با بیان اینکه بیشترین حربه امروز دشمن، حربه نفوذ و شبیخون فرهنگی است گفت: نقش بسیج در مقابله با این حربه‎های دشمن باید پررنگ‎تر باشد و به شبهاتی که در عرصه‎های فرهنگی، سیاسی، علمی و... وجود دارد پاسخگو باشد، ضمن اینکه نسبت به فضای مجازی نیز باید توجه جدی کند و این فضاها را در اختیار بگیرد تا به اختیار دشمن درنیاید و دشمنان نتوانند از طریق این فضاهای مجازی در بین جوانان این نظام نفوذ کنند.
 
نماینده مردم سمیرم در خاتمه با اشاره به فضای سیاسی جامعه نیز عنوان کرد: بسیج در فضای سیاسی کشور نیز با دادن بصیرت سیاسی به جامعه و بدون طرفداری از جناح خاصی می‎تواند فضای سیاسی جامعه را سالم نگه دارد و با توجه به اینکه به زمان انتخابات نیز نزدیک می‏شویم، بسیج می‎تواند با ارائه شاخص‎ها و اولویت‎های انتخاب به جامعه به تبیین مسائل سیاسی بپردازد و فضای انتخابات پیش‎رو را سالم نگه دارد تا دشمنان ما نتوانند سوءاستفاده کنند.

ارسال نظرات