آغاز طرح اعمال ممنوعیت هرگونه حفاری در خیابان‌های یاسوج

رئیس ستاد استقبال از بهار شهرداری یاسوج گفت: اعمال ممنوعیت هرگونه حفاری در معابر اصلی و فرعی یاسوج آغاز شده و تا یک ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۳۵۰۵۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
عزیزاله دهنوی صبح امروز در جمع مدیران حوزه شهری یاسوج از آغاز طرح اعمال ممنوعیت هرگونه حفاری در خیابان‌های یاسوج خبر داد.

رئیس ستاد استقبال از بهار شهرداری یاسوج گفت: از 15 اسفندماه جاری تا 15 فروردین ماه هیچگونه مجوز حفاری صادر نمی‌شود و با متخلفان از این اقدام برابر قانون برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت: در همین راستا دستگاه‌های خدمات‌رسان باید تا ده روز دیگر نسبت به ترمیم حفاری‌های انجام شده در سطح شهر اقدام کنند.

این مسؤول ادامه داد: به منظور رفاه شهروندان و مهمانان نوروزی تسهیل آمد و شد و ایمن‌سازی، برطرف کردن آلودگی‌های ایجاد شده از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواسته شده تا نسبت به ترمیم آسفالت و لکه‌گیری محل‌ حفاری تا قبل از سال اقدام کنند.

رئیس ستاد استقبال از بهار شهرداری یاسوج گفت: کنده‌کاری و حفاری‌های خیابان‌ها از سوی شرکت‌های خدمات دهنده در یاسوج از جمله مشکلاتی است که شهروندان با آن رو به رو هستند.


وی افزود: این اقدام شرکت‌های خدمات دهنده موجب می‌شود که خیابان‌های شهر وضعیت نامطلوب را برای تردد مسافران نوروزی داشته باشند.

دهنوی خاطرنشان کرد: کنده‌کاری و حفاری‌های نامناسب موجب مخدوش کردن چهره و سیمای شهر، بروز تصادفات و اختلال در تردد شهروندان می‌شود.

ارسال نظرات