مسئول بسیج رسانه در گفتگو با «بسیج» خبر داد

اعزام خانواده شهدای رسانه به کربلای معلی

مسعود بصیری گفت: انشاء الله با برنامه ریزی های انجام شده حدود صد نفر از خانواده های شهدای رسانه با تسهیلاتی که در اختیارشان قرار داده شده به کربلا اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۸۳۵۰۵۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
اعزام خانواده شهدای رسانه به کربلای معلی
مسعود بصیری مسئول بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: انشاء الله با برنامه ریزی های انجام شده حدود صد نفر از خانواده های شهدای رسانه با تسهیلاتی که در اختیارشان قرار داده شده به کربلا اعزام می شوند.

وی افزود: انشاء الله با برنامه ریزی های انجام شده خبرنگاران رسانه ها و فعالین را نیز از 30 اسفند تا 4 فروردین به سرزمین های راهیان نور اعزام می کنیم.

مسئول بسیج رسانه تصریح کرد: در جشنواره آئینه فراخوان فیلم نامه های کوتاه در حوزه سواد رسانه داده شده که انشاء الله در تیر ماه سال آینده اختتامیه آن خواهد بود. بهترین آثار و فیلم نامه های کوتاه زیر یک دقیقه که نوشته شده و کسانی که ساخته اند را جمع آوری می کنیم.

بصیری بیان داشت: نامه مدافعان حرم تجدید چاپ شده با توجه به استقبال گسترده ای که بوده هموطنان برای مدافعان حرم نامه می نویسند اینها جمع آوری و ترجمه می شود و برای مدافعان حرم ارسال و پاسخ آنها برای فرستنده نامه فرستاده می شود که این نامه ها و برگه ها چاپ شده است.

ارسال نظرات