فرمانده سپاه کلیبر در جمع هادیان سیاسی و مربیان طرح صالحین این ناحیه با اشاره به اینکه آمریکایی ها می خواستند قرن 21 به عنوان قرن حاکمیت آن ها بر جهان باشد، گفت: ولی تفکر انقلابی گری و مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران این تفکر را با چالش جدی مواجه ساخت.
کد خبر: ۸۸۳۵۰۴۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی افزود: ایران گفتمان غالب امریکا را بهم ریخت و امریکا همه تلاش خود را انجام داد تا با منزوی کردن ایران این شکست را جبران کند بنابراین با ایجاد تحریم ها تلاش کرد دولت و ملت ایران را در داخل مشغول کند تا نتوانیم به مقابله با استکبار مبادرت ورزیم.

وی ادامه داد: ولی ایران به برکت ولایت و ولایت مداری مردم قرن معاصر به عرصه چالش دو تفکر مقاومت و انقلابی گری و تفکر حاکمیت آمریکا تبدیل و مانع تحقق اهداف امریکا شد.

حاتمی اضافه کرد: امریکا توان جنگیدن با ما را ندارد بنابراین می خواهد با فلج کردن اقتصاد ما به مقابله با انقلابی گری بپردازد و اقتصاد مقاومتی در این راستا بهترین راه مبارزه با اهداف شوم آن هاست.

وی با اشاره به اینکه عده ای در داخل معتقدند دوران انقلابی گری به سر آمده و تب انقلاب فروکش کرده است و دوران خرد ورزی و تعامل رسیده، اظهار داشت: متاسفانه برجام نتیجه این تفکر غلط بود که نتیجه برای ما نداشته و مردم هم متوجه شدند که تنها راه پیشرفت مقابله با استکبار است.

حاتمی خاطر نشان کرد: خوشبختانه انقلاب اسلامی دچار ارتجاع نشده بلکه در طول عمر با برکتش روز به روز بر آرمان های خود مصمم بوده و به آن ها عینیت می بخشد و فقط عده ای قلیل دچار انحراف شده اند که آن ها هم با پاسخ های قاطع مردم به حاشیه رانده شده اند.

ارسال نظرات