مراسم تشییع و تدفین پیکر حجت‌الاسلام محمد مجتهد‌زاده ‌فارابی رئیس سابق دادگاه ویژه روحانیت استان‌های مازندران و گلستان و رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران با قرائت نماز توسط آیت‌الله نظری در شیر‌گاه از مسجد جامع این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۷۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی  مراسم تشییع و تدفین پیکر حجت‌الاسلام محمد مجتهد‌زاده ‌فارابی رئیس سابق دادگاه ویژه روحانیت استان‌های مازندران و گلستان و رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران با قرائت نماز توسط آیت‌الله نظری در شیر‌گاه از مسجد جامع این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام مجتهدزاده صبح شنبه بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت و پیکر آن مرحوم پس از تشییع در مزار روستای چالی و در جوار پدر روحانی خود حجت‌الاسلام علی‌اصغر مجتهد‌زاده دفن شده است.

 مراسم سومین روز رحلت آن مرحوم نیز  روز دوشنبه 16 اسفند‌ماه در مسجد جامع شیر‌گاه از ساعت 14:30 و با سخنرانی آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و در روز سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه از ساعت 14 در مسجد جامع پل‌سفید برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها