رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدور جواز تأسیس پتروشیمی بویراحمد یکی از مهم‌ترین ره‌آوردهای سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به کهگیلویه و بویراحمد بود.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۵۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
داریوش دیودیده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صدور جواز تأسیس پتروشیمی بویراحمد یکی از مهم‌ترین ره‌آوردهای سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به کهگیلویه و بویراحمد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جواز تأسیس پتروشیمی بویراحمد در منطقه  سقاوه مارگون با ظرفیت تولیدی سالانه بالغ بر یک میلیون و پانصد هزار تن محصولات پتروشیمی صادر شد.

دیودیده با بیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری پیش بینی شده بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد ریال است، افزود: پتروشیمی بویراحمد در زمان بهره‌برداری کامل یک هزار و 300 فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این طرح در آینده نزدیک آغاز و پتروشیمی بویراحمد پنجمین طرح پتروشیمی استان است.

وی تأکید کرد صنعت استان روی ریل پیشرفت و توسعه قرار گرفته و با به ثمر رسیدن این ۵ طرح، ده‌ها طرح پایین دستی پتروشیمی و هزاران فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در استان ایجاد خواهد شد.

ارسال نظرات