حجت الاسلام حسینی‌کیا در گفت‌‌وگو با «بسیج»:
نماینده مردم سنقر گفت: برخی افرادی که دل در گرو امریکا و استکبار دارند با بسیج مخالفند و ممکن است در بین برخی مسئولین نیز این مشاهده شود که نخواهند از این نهاد انقلابی استفاده و به گسترش آن در جامعه کمک کنند.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۵۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات امام خامنه‎ای مبنی بر لزوم کمک دستگاه‎های دولتی به رشد و گسترش بسیج عنوان کرد: طبق تاکید مقام معظم رهبری نباید از بسیج کار کم توقع داشت، چراکه بسیج همیشه کارهای بزرگ کرده و یکی از این کارهای عظیم او حراست و حفاظت از کیان و اهداف انقلاب اسلامی بوده که دردستور کار او قرار داشته است.

 حسینی‌کیا اظهار داشت: باید به بسیج بیش از این توجه شود و باید گفت که آن انتظار و توقعی که از مسئولین نسبت به کمک کردن به رشد و گسترش بسیج بوده تا به حال محقق نشده است و علت اینکه دولت تا کنون توجه چندانی نسبت به بهره گیری از بسیج نداشته و عملکرد او در راستای گسترش و رشد این نهاد انقلابی نبوده به کم لطفی دولت برمی گردد.

نماینده مردم سنقر در ادامه این مطلب با بیان اینکه بسیج مخالفانی دارد گفت: برخی افراد که دل در گرو امریکا و استکبار دارند با بسیج مخالفند و ممکن است این مسئله در بین برخی مسئولین مشاهده شود که نخواهند از این نهاد انقلابی استفاده و به گسترش آن در جامعه کمک کنند.
ارسال نظرات