مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور همراهان قافله نور شهدا را خوشبخت و خائنین به خون شهدا را بدبخت نامید.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۵۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در گردهمایی خانواده پیشکسوتان جهاد و ایثار سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، که در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ 44 به تشریح مراحل سه گانه انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تاکنون پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: اولین مرحله را نسل اول و پیشکسوتان مبارزه با رهبری حضرت امام خمینی(ره) انجام دادند که به سرنگونی رژیم طاغوت انجامید و بت شاهنشاهی را شکستند.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی افزود: گام دوم تثبیت نظام اسلامی است. نظام اسلامی را شکل دادیم، کشور قانون و مجلس پیدا کرد، قوای سه گانه بوجود آمد و تشکیلات سیستماتیک نظام و نهادهای انقلابی همچون سپاه شکل گرفت.

وی، گام سوم را به تعبیر مقام معظم رهبری، تشکیل دولت اسلامی دانست و ادامه داد: تشکیل دولت اسلامی مقدمه حاکمیت اسلامی و جامعه اسلامی است.

این مقام مسئول، با تأکید بر ضرورت بکارگیری مدیران و مسئولین صالح در نظام اسلامی، افزود: ما باید برای پاسداری از خون شهدا ، پاسداری از زحمات شما جانبازان، ایثارگران، مادران شهدا تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی، در تبیین برخی از مباحث اجتماعی و خانوادگی، گفت: طلاق بدترین اتفاق است برای یک دختر. زن و دختری که طلاق می گیرند این در کشور و جامعه سرنوشت خوبی پیدا نمی کند. طلاق بدترین واجب و حکم خداست. البته گاهی اوقات چاره ای ندارد و جون خودش را نجات بدهد. خیلی مهم است بحث ازدواج یک معامله نیست.

وی، در ادامه با اشاره به رشادت های مدافعین حرم گفت: شهدای مدافع حرم برای چه رفتند؟ آیا آن ها دل نداشتند؟ آیا دوست نداشتند در کنار خانواده های خود زندگی کنند؟ اما آن ها برای ما رفتند ، برای اسلام و برای ولایت رفتند.

این مقام مسئول، افزود: خوشبخت کسی است که در این قافله نور همراه شهدا باشد و بدبخت کسی است که به خون شهدا خیانت می کند و خداوند قطعا چنین کسی را ذلیل می کند.

ارسال نظرات