مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی:

عده‌ای در بدنه نظام، به دنبال ضربه زدن به نهادهای مهم انقلابی هستند/ فضای مجازی؛ ابزار دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت:امروز عده‌ای در داخل نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت‌هایی دارند که در جبهه دشمن قرارگرفته و به دنبال ضربه زدن به نهادهای مهم انقلاب مانند سپاه و شورای نگهبان هستند.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۳۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام ابراهیم معادی، در جلسه با اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان باخرز که شب گذشته در حسینیه دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به هجمه‌هایی که علیه انقلاب اسلامی ایران به راه افتاده است گفت:امروز انقلاب اسلامی ایران در صدر اخبار جهان، قرار دارد و دشمن از هر ابزاری برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند.جمهوری اسلامی ایران به چنان موقعیتی  دست‌یافته است که به مهمترین مسئله پیش روی ابرقدرت‌های دنیا تبدیل‌شده و ابهت قدرت‌ها پوشالی را درهم‌شکسته است.

وی افزود:امروز استکبار جهانی در مقابله با نیروهایی مانده حزب‌الله لبنان و انصار الله یمن ناتوان شده است و این نیروها به یک تهدید بزرگ برای آن‌ها تبدیل‌شده‌اند.عربستان باوجود حمایت‌های همه‌جانبه اربابان خود در باتلاق یمن به دام افتاده و دست به دامان دیگر کشورها شده است تا خود را نجات دهد.

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی به لزوم آگاهی بخشی به مردم در خصوص مسائل مهم کشور اشاره کرد و ادامه داد:دشمن دارد از فضای مجازی به‌عنوان ابزاری برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند و باید مراقب بود تا اخبار درست و نادرست را بتوان از هم تشخیص داد.

حجت‌الاسلام معادی ، نفوذ دشمن در بین افراد تحصیل‌کرده و مسئولین را یکی دیگر از راه‌های ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: امروز عده‌ای در داخل نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت‌هایی دارند که در جبهه دشمن قرارگرفته و به دنبال ضربه زدن به نهادهای مهم انقلاب مانند سپاه و شورای نگهبان هستند و مردم باید این افراد را بشناسند.
 
وی گفت: دشمن سال‌ها است که در حال توطئه است و برای این کار افرادی را تربیت‌کرده تا انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کند و مردم باید هوشیار باشند.

دیدار با روحانیون، تشکیل قرارگاه بصیرت و افتتاح حسینیه دفتر امام‌جمعه شهرستان باخرز از دیگر برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام معادی به شهرستان باخرز بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار