خبرهای داغ:
به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می شود؛
دانشگاه آزاد اسلامی قزوین روزهای 17 تا 19 اسفند سال جاری میزبان پنجمین کنگره مشترک سیستم های فازی و هوشمند ایران خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۱۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، این کنفرانس (شانزدهمین کنفرانس سیستم های فازی و چهاردهمین کنفرانس سیستم های هوشمند) به همت دانشکده مهندسی برق و برای دومین بار در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می شود؛ این در حالی است که تمامی دوره های قبلی این کنفرانس تخصصی در دانشگاه های سراسری کشور برگزار شده بود.

دکتر موسی خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دکتر فخاریان دبیر علمی کنفرانس، روسای انجمن های سیستم های فازی و هوشمند، پروفسور یانگ و پروفسور بهرام صادق پور از جمله سخنرانان کلیدی مراسم افتتاحیه ی این کنفرانس تخصصی و بین المللی خواهند بود.

برگزاری نشست های تخصصیِ ارائه مقالات، کارگاه های آموزشی در حوزه سیستم های فازی و هوشمند و میزگردهای تخصصی با حضور استادان برجسته از دانشگاه های معتبر کشور، از نقاط بارز این کنفرانس خواهد بود که فرصت خوبی به خصوص برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فراهم می آورد.

شایان ذکر است؛ بازدید از مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مانند مجموعه مرکز فناوری و نوآوری های پیشرفته سینتک و مرکز رشد واحدهای فناور با حضور استادان و شرکت کنندگان، از دیگر برنامه های این کنفرانس خواهد بود.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها