سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس با اشاره به این که درمانگاه های سطح این شهرستان به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمات درمانی ویژه می دهند، اظهار کرد: طبق مصوبات جلسات برگزار شده شبکه بهداشت این مزیت را در اختیار مستضعفان داده است.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۱۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حمید احدی صبح دوشنبه در نشست شورای زکات شهرستان فردیس که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: با برگزاری جلساتی روش های اخذ زکات را مشخص و به ادارات و سازمان های شهرستان ابلاغ شود.
 
ارائه خدمات درمانی ویژه به افراد تحت پوشش کمیته امداد
 
وی در ادامه با بیان این که می توان جملات کوتاهی در رابطه با پرداخت زکات در سربرگ ادارات منتشر کرد، عنوان کرد: شعار های کوتاه در مدت زمان کم در رابطه با زکات می تواند تاثیر گذاری خوبی برای فرهنگ سازی پرداخت زکات مستحبی داشته باشد.

فرماندار شهرستان فردیس با اعلام این که بودجه کشور مالیات محور است، افزود: نباید از ارگان هایی که مالیات پرداخت می کنند، انتظار زکات مستحبی داشته باشیم.

وی در ادامه بر این که دولت برخی ارگان ها مانند دامپروری، کشاورزی زنبور داری، و... را از پرداخت مالیات به جهت رونق آنها معاف کرده است  اشاره کرد و گفت: می توان برای دریافت مالیات مستحبی به ارگان هایی که از مالیلت معاف هستند رجوع کرد.

احدی با اعلام این که دولت مسئولیت مستقیم در قبال فردی که بی خانمان است ندارد، خاطر نشان کرد: مشکلات جزئی مانند کمک به مستضعفان بر عهده ی کمیته امداد است که با دریافت زکات محقق می شود.

احدی در پایان افزود: برای آبادانی شهر باید بکوشیم و با برنامه ریزی پیش برویم تا بخشی از کمبود های شهرستان را فراهم کنیم.
 
خبرنگار : عباسی
ارسال نظرات
پر بیننده ها