خبرهای داغ:
سومین همایش نشست فصلی سرگروه ها و مربیان حلقه های صالحین در بيمارستان كوثر به همت بسيج جامعه پزشكي استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۰۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، سومین همایش نشست فصلی سرگروه ها و مربیان حلقه های صالحین با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد و خانم دکتر مهرابی در سالن بیمارستان کوثر استان سمنان برگزار شد.

در اين همايش سكينه مهرابی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان از سرگروه ها و مربیان تشکر کرد و متذکر شد: حلقه های صالحین در سال ۹۶ باید بیشتر از سال های قبل در حوزه ی سلامت فعالیت های خود ر ا ارائه كنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان از همه سرگروه و مربیان حلقه صالحین، برای سال جدید درخواست همکاری بیشتر کرد تا بتوانیم برنامه های با کیفیت بیشتری برگزار کنیم و در حوزه سلامت بهترین حلقه ها را داشته باشیم.

وی اشاره کرد: شما اعضای محترم در حوزه ای که کار می کنید باید رنگ و بوی بسیجی و شهدای شاخص و پیام شهدا وجود داشته باشد تا افراد جذب شوند و از زندگی شهدا الگو بگیرند.

مهرابی اظهار داشت: از نظر بسیج هدف اصلی حلقه های صالحین، افزایش بنیای دینی و اعتقادی زیر گروه های تان است.

وي افزود: حلقه های صالحین مدل حرمی دارند و مهره ی اصلی حلقه های صالحین سرگروه ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه دانشگاه علوم پزشکی و سرمربی حلقه های صالحین بسیج جامعه پزشکی استان سمنان، نيز در اين همايش بیان داشت: ما به عنوان مسئول دینی و مذهب باید کاری کنیم که فرهنگ دینی بیشتر شود و بصیرت ارتقا يابد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها