معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه خراسان جنوبی یکی از علل اصلی افزایش آمار طلاق و به هم ریختگی خانواده ها را استفاده ناصحیح از فضای مجازی دانست.
کد خبر: ۸۸۳۴۸۹۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
به گزارش  خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی‌ اکبر پور صبح امروز در جمع پرشور دانش آموزان دختر شهرستان رشتخوار در محل سالن فرهنگیان این شهرستان با تأکید بر اینکه زندگی امروز دختران ما باید زهرایی باشد، افزود: ۳۹ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما امنیت امروزمان  را مدیون خون ۲۴۰ هزار شهید هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران را امروز در هیچ جای دنیا شاهد نیستیم یادآور شد: امروز بالاترین نعمت امنیت است، اگر امروز جای ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز را شما دانش آموزان گرفته‌اید به حرمت رفتن دانش آموزان شهیدی است که جانانه از خاک، نظام، انقلاب و ناموس، میهن خود درگذشته دفاع کردند.

حجت‌الاسلام اکبرپور با اشاره به اینکه امروز دانش آموزان ما درگیر جنگ فرهنگی و شبیه خون دشمن هستند، افزود: دشمن امروز به دنبال گرفتن دین از جوانان ماست، دشمن یک روزی در تلاش بود جان جوانان ما را بگیرد امروز در تلاش برای گرفتن دین از جوانان ماست، بسیار باید توجه داشت که امروز سنگر گردان این کشور شما دانش آموزان و جوانان هستید.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه حجاب برتر، چادر است، بیان داشت: حجاب همانند گل غنچه‌ای است که تا هنگامی‌که غنچه است و پوشش دارد، کسی اقدام به چیدن او نمی‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نامحرم هیچ‌گاه شخصیت پیدا نمی‌کند، اذعان داشت: دشمن با عوض کردن صحنه مسابقه به دنبال نفوذ و پیروزی در جنگ فرهنگی است.

وی به‌هم‌ریختگی خانواده‌ها، و افزایش آمار طلاق را وابسته به فضای مجازی و استفاده ناصحیح از این فضا دانست و تصریح کرد: متأسفانه ۵ درصد از فضای مجازی امروز استفاده درست می‌شود و ۹۵ درصد دیگر آن استفاده غیرفرهنگی است، به‌هم‌ریختگی امروز در برخی از خانواده‌ها و همچنین افزایش آمار طلاق در کشور وابسته به استفاده نادرست از فضای مجازی امروز در کشوراست.

حجت‌الاسلام اکبرپور در ادامه با اشاره به اینکه امروز موشک‌باران و بمب باران دشمن بی‌صداست، افزود: جنگ و نقشه دشمن امروز جنگ فرهنگی و بی‌صدا  است و همانند جنگ گذشته صدایی ندارد.

وی خاک‌ریزهای امروز دشمن را در خانه و نزدیک‌ترین نقطه به ما دانست و خاطرنشان کرد: دشمن امروز جرئت جنگ و رویارویی متقابل با ما را ندارد، و این تأثیر خاک‌ریزهایی است که ما در ۸ سال دفاع مقدس بنا کردیم، امروز باید مراقب خاک‌ریز فرهنگی دشمن که قصدش خانه ما و گرفتن دین از ماست باشیم.

وی به مسئولیت سخت معلمین پدران و مادران معنوی دانش آموزان اشاره کرد و افزود: معلمین ما امروز مسئولیت سنگینی بر دوش دارند، چراکه علاوه بر آموزش دروس باید درس زندگی کردن و درس دین‌داری را نیز به دانش آموزان بیاموزند.

این همایش به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رشتخوار برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها