مسئول سیاسی مرکز آموزش امام رضا (ع) با بیان اینکه دشمنان ما می خواهند انقلاب اسلامی را طوری جلوه دهند که بعد از 38 سال هیچ پیشرفتی نداشته ایم تاکید کرد: وظیفه ما این است پیشرفت ها را برای جوانانمان تبیین ومطرح کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۴۸۹۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار بنی اسدی در نشست روشنگری بصیرتی در محل هیئت رزمندگان اسلام در حضور بسیجیان کاشمر اظهار داشت : مکتب ما برخواسته از شریعت اهل بیت(ع) و تشیع است زندگی ائمه (ع) یک زندگانی سیاسی است و حضرت زهرا (س) با وصیتی که کردند مرگشان را سیاسی جلوه دادند.
 
 وی اشاره کرد: فقط یک مدت محدودی که ائمه(ع) حکومت را در اختیار داشتند حکومت شیعی بر اساس تفکرات اسلامی شکل گرفت و بعد از آن در ایران یک حکومت شیعی بر اساس تفکرات اسلامی تشکیل شد. از ابتدا؛ اسلام دشمنان زیادی داشت و هدف همه آنها سرنگونی انقلاب بود و درصدد بودند که  تفکرات اسلامی و انقلابی به سایر کشور های اسلامی و اروپا سرایت نکندکه خوشبختانه بعد از 38 سال این تفکر در کشورهای منطقه شکل گرفته و طرفداران زبادی پبدا کرده است که الگویی برای کشورهای دیگر است.

وی ابراز داشت: غربیها ترسشان از تفکر انقلابی این بود که در آینده تفکرات آنها دچار مشکل شود که این اتفاق افتاد آنها تمام تلاششان را کردند تا جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند اما نتوانستند.

بنی اسدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند اگر خواسته باشیم اقتدار پیدا کنیم باید طمع دشمن را از داخل و خارج قطع کنیم، ابراز داشت: بر این اساس باید در زمینه‌هایی نظیر اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام وعمل، توسعه علم و تقویت روحیه انقلابی اقدامات اساسی انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکیدکردند که جوان های انقلابی را با عنوان تندرو از خودتان دور وآنها را طرد نکنید این رویه و روحیه کشور ما را حفظ می کند.

مسئول سیاسی مرکز  آموزش امام رضا (ع)  اذعان کرد: دشمنان ما می خواهند انقلاب اسلامی را طوری جلوه دهند که بعد از 38 سال هیچ پیشرفتی نداشته ایم وظیفه ما این است پیشرفت ها را برای جوانانمان تبیین ومطرح کنیم و دارای بینش سیاسی باشیم.

 وی افزود: برای داشتن بینش سیاسی سه وضعیت مسائل منطقه ای که جزء مسائل لاینفک نظام جمهوری اسلامی شده، انتخابات آمریکا که هم بر تحولات منطقه ای و هم بر تحولات داخلی اثری ویژه دارد و تعامل بی‌نتیجه زیادی که با آمریکا داشتیم مورد بررسی قرار گیرد و روشن شود.

بنی اسدی اظهار داشت: آمریکا از دخالت در کشور ما دو هدف دارد اول اینکه درصدد است چهره اسلام را مخدوش و دوم اینکه اوضاع داخل ایران را نا امن کند



ارسال نظرات
پر بیننده ها