دولت و نماینده های دولت در مجلس در آستانه انتخابات و در بزنگاه پاسخگویی در مقابل ملت چون دستان خود را تهی دیده اند ;چنین مشی دیکتاتور منشانه را اتخاذ کرده اند.
کد خبر: ۸۸۳۴۸۸۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: کسانی که همواره شعار آزادی بیان سر می دادند، امروز که خود بر مسند قدرت نشسته اند و زمام تمام امور را بر دست دارند, نه تنها عامل به شعارهای خود نیستند بلکه مشی دیکتاتوری را در پیش می‌گیرند.

ابوالفضل رحیمی با اشاره به طرح دو فوریتی اصلاح طلبان در مجلس گفت: امروز بر همگان آشکار شده است که کسانی که همواره شعار آزادی بیان سر می دادند و "دانستن" را حق مردم می دانستند امروز که خود بر مسند قدرت نشسته اند و زمام تمام امور را بر دست دارند, نه تنها عامل به شعارهای خود نیستند بلکه مشی دیکتاتوری را در پیش می‌گیرند.

وی ادامه داد: به عقیده بنده دولت و نماینده های دولت در مجلس در آستانه انتخابات و در بزنگاه پاسخگویی در مقابل ملت چون دستان خود را تهی دیده اند ;چنین مشی دیکتاتور منشانه را اتخاذ کرده اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با بیان اینکه فرار از پاسخگویی مهم ترین دلیل برای تصویب این طرح دیکتاتورانه است، خاطرنشان کرد: وعده های بر زمین مانده ای که امروز پس از گذشت حدود 4 سال از عمر دولت یازدهم نه تنها انجام نشده بلکه به گفته خود مسئولین دولتی دست آورد مذاکرات تقریبا هیچ بوده و 4 سال مسئولین در مقابل مطالبه گری های مردم یا راه جهنم را به آنها نشان می دادند و یا با انواع و اقسام توهین ها قصد خاموش کردن صدای ملت مظلوم را داشته اند.

رحیمی تصریح کرد: همین مسئولین امروز و در آستانه انتخابات زنگ خطر برایشان به صدا در آمده و می خواهند با مطرح کردن چنین لوایحی همچنان با شعار های توخالی دهن منتقدان و ملت را ببندند.

 

وی در پایان افزود: این مسئولین دم از آشتی با افراد منافقی که در سال 88 رأس الفتنه بودند و با بیانیه های تند آتشین و همکاری با ضد انقلاب خارج نشین و بی قانونی هایشان هم کشور را به لبه پرتگاه بردند و هم به آبروی نظام در عرصه جهانی لطمه زدند و هم خسارات مالی بسیاری بر کشور وارد آوردند می زنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها