فراخوان برگزاری انتخابات توسط خانه مطبوعات در روزهای 15 تا 18 اسفند انجام و اعلام الکترونیکی اعضا برای نامزدی از 18 تا 25 اسفند است.
کد خبر: ۸۸۳۴۸۲۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون فرهنگی و مطبوعاتی ارشاد استان مازندران با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی تدریجی نامزدهای ثبت نام کرده در روزهای 20 تا 25 اسفندماه خواهد بود، تصریح کرد: امکان درخواست تغییر نقش در روزهای 25 و 26 اسفند برنامه‌ریزی شده است.

عباس زارع اظهار داشت: استان مازندران همگام با سایر استان‌های کشور برگزار کننده الکترونیکی انتخابات خانه مطبوعات خواهد بود.

وی افزود: فراخوان برگزاری انتخابات توسط خانه مطبوعات در روزهای 15 تا 18 اسفند انجام و اعلام الکترونیکی اعضا برای نامزدی از 18 تا 25 اسفند است.

زارع با بیان اینکه هیئت مدیره خانه مطبوعات استان در حال بررسی مدارک ارسالی الکترونیکی از سوی اعضای جدید و فعلی هستند، افزود: بررسی شرایط نامزدها و اعلام نتیجه قبولی یا رد به آنان در روزهای 25 تا 28 اسفند انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه فعالان رسانه‌ای استان که در گذشته عضو خانه مطبوعات بوده و افرادی که از اکنون قصد عضویت در خانه مطبوعات استان دارند باید به صورت الکترونیکی در سایت خانه مطبوعات کشور به نشانی www. Khanematboat.ir مراجعه کنند گفت: رسیدگی به اعتراضات نامزدها توسط ستاد مرکزی انتخابات خانه‌های مطبوعات در تاریخ‌های 14 تا 18 فروردین 96 خواهد بود.

معاون فرهنگی مطبوعاتی ارشاد استان مازندران با بیان اینکه اعلام اسامی نامزدها در 19 فروردین 96 است، افزود: قطع موقت عضوگیری در روزهای 18 تا 22 فروردین و تعیین تکلیف تمامی درخواست‌های عضویت تا 20 فروردین مشخص شده است.

زارع با اشاره به اینکه انتشار اسامی واجدین شرایط رای دهی در استان در روز 21 فروردین و امکان انصراف الکترونیکی از نامزدی در همان روز است، گفت: انتخابات الکترونیکی هیئت مدیره خانه‌های مطبوعات استان‌ها و اعلام نتایج در روز 22 فروردین 96 مشخص شده است.

وی با اعلام اینکه امضای صورتجلسه توسط ستاد انتخابات استان و انجام امور ثبتی باید تا 25 فروردین انجام شود، افزود: اعلام نامزدی برای شورای مرکزی خانه‌های مطبوعات در 28 فروردین و انتخابات الکترونیکی برای شورای مرکزی از بین هیئت مدیره استان‌هایی که انتخابات الکترونیکی داشتند صورت می‌گیرد، گفت: صدور کارت برای اعضای خانه‌ها به صورت متمرکز توسط شورای مرکزی بعد از تعیین شورای مرکزی انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها