خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: تاکنون یک هزار و ۴۹۳ نفر در سامانه سجام ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۱۱ نفر مبلغ حوزوی و ۴۲۷ نفر سنتی هستند.
کد خبر: ۸۸۳۴۷۶۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،  حجت الاسلام علی شکری در گفتگو با خبرنگاران پیرامون عملکرد سامانه سجام سازمان تبلیغات اسلامی در راستای ساماندهی الکترونیکی مبلغان، توضیح داد: پس از برگزاری مراحل مختلف آموزش و پیگیری و رصد منظم در اطلاع‌رسانی به شبکه تبلیغی برای ثبت نام در این سامانه و سپس بررسی احراز و تأیید صلاحیت آنان بیش از یک هزار و ۴۰۰مبلغ حوزوی، سنتی، مستقر و ... موفق به ثبت نام شدند .

وی افزود: از این تعداد ۸۱۱ نفر مبلغ حوزوی و تعداد ۴۲۷ نفر مبلغه حوزوی و ۲۵۵ نفر مبلغه سنتی هستند همچنین باید گفت تمامی مبلغان حوزوی تأیید شده اند و کد تبلیغ دریافت کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مزیت های استفاده از سامانه سجام بسیار است که از جمله، رعایت اولویت اعزام برای مبلغان بومی یا مقیم در هر استان، سرعت در انجام فعالیت های اعزام در مناسبت های مختلف، صرفه جویی در وقت، انرژی، نیروی انسانی، کاهش مکاتبات اداری، روز آمدی اطلاعات و آمار فعالیت های حوزه اعزام و استقرار مبلغان در زمره این مزایا است.

شکری افزود: سجام همچنین امکان رصد مناطق نیازمند به مبلغ، پوشش کامل تبلیغی آن‌ها و جلوگیری از اتلاف ظرفیت ها با اعزام تکراری به یک منطقه، امکان بسیج شبکه تبلیغی برای طرح موضوعات ضروری در حوزه تبلیغ معارف اسلام و هماهنگی در راستای جهت دهی افکار عمومی با توجه به نیاز فضای سیاسی و اجتماعی جامعه و استفاده بهینه از ظرفیت تبلیغی موجود را به سازمان تبلیغات اسلامی می دهد.

وی افزود: این سامانه به گونه ای طراحی شده که نگهداری سوابق مبلغان و فعالیت های تبلیغی آنها و صحت و دقت همراه با سرعت دسترسی بالا در ارائه گزارش های اداری در زمره مزیت های ویژه آن باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها