مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از کشف و معدوم‌سازی ۱۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۴۶۲۹
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
رضا زیرائی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فعالیت گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات در استان از 28 بهمن ماه آغاز شده است، اظهار داشت: هدف از نظارت ویژه گشت‌های نوروزی پیشگیری از وقوع تخلفات و رضایتمندی مردم است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این طرح بازرسان دستگاه‌های نظارتی از جمله بازرسان اتاق اصناف، سازمان صنعت و معدن و تجارت، دانشگاه‌های علوم پزشکی، استاندارد، بازرسان حمل و نقل و پایانه‌ها و سایر بازرسان و دستگاه‌های نظارتی که قانونگذار مشخص کرده در قالب گشت‌های مشترک در بازارهای پر تردد حضور دارند.

زیرائی افزود: در اجرای این طرح کلیه کارکنان این مجموعه به صورت صبح و عصر آماده دریافت شکایات مردم عزیز به صورت حضوری و ارسال پیامک به شماره 300000135 و یا مراجعه به سامانه الکترونیکی tazirat135.ir هستند.

وی با بیان اینکه 100 کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته در گشت مشترک تعزیرات حکومتی همراه با اداره دامپزشکی شهر یاسوج در بازدید از قصابی‌ها و مرغ فروشان این شهر کشف شد، بیان کرد: متهم در حال تعویض پلاستیک و تاریخ تولید آنها بود که دوباره به فروش برساند که با هوشیاری و دقت افراد حاضر درگشت و رسیدگی به موقع توانستند از فروش و وارد شدن دوباره این مرغ فاسد به چرخه مصرف جلوگیری کنند.

زیرائی عنوان کرد: در این گشت مشترک که رئیس شعبه هیئت تجدید نظر ریاست آن را بر عهده داشت ضمن دستور به ضبط کالای فاسد و ادوات تخلف تا اطلاع ثانوی واحد صنفی مذکور پلمب و پرونده جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

ارسال نظرات